همشهری آنلاین: تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی ۲۷ آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

نکونام

به گزارش  مهر، نشست هماهنگی دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی 27 مهر در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد. این دیدار بر اساس برنامه ریزی‌های قبلی روز سه شنبه 27 آبان ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در نشست هماهنگی این دیدار، مسائل مربوط به اخذ ویزا، هماهنگی هتل محل اقامت تیم‌ها، محل تمرین دو تیم و حضور 18 خبرنگار و رسانه کره‌ای مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت.

سایت فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر افزود: همچنین با توجه به درخواست کره‌ای‌ها این دیدار بطور مستقیم در کشور کره جنوبی پخش خواهد شد. به همین دلیل در صورت درخواست تغییر ساعت بازی جهت سهولت در پخش مستقیم کره‌ای‌ها احتمال تغییر ساعت بازی وجود دارد.

 در این دیدار از داوران خارجی استفاده خواهد شد و اسامی داوران طی 3روز آینده از سوی کمیته داوران فدراسیون اعلام می‌شود. از نکات ویژه این دیدار تدارکاتی حضور رئیس، نایب رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال کره جنوبی همراه تیم ملی این کشور در ایران است. مسئولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی بدنبال امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون فوتبال ایران به تهران می‌آیند تا ضمن حضور در ورزشگاه و تماشای بازی، نشست‌های خود را با رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران برگزار کنند.

کد خبر 275402

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha