همشهری آنلاین: در انفجار چهارمین خودروی بمب گذاری شده در کربلا که در منطقه الوند روی داد؛ ۷ تن شهید و ۱۵ نفر زخمی شدند.

انفجار در کربلا با ۲۲ شهید و زخمی

به گزارش واحد مرکزی خبر، شبکه تلویزیونی المیادین پیش از این از سه انفجار دیگر در کربلا خبر داده بود.

انفجار انتحاری در بغداد با 52 کشته و زخمی

همچنین انفجار انتحاری در مسجد الخیرات در منطقه السنک بغداد 17کشته و 35 زخمی برجای گذاشته است.

فرد مهاجم، جلیقه انتحاری را زمانی منفجر کرد که مردم در پی شرکت در نماز ظهر دوشنبه، در حال خروج از مسجد الخیرات در منطقه تجاری السنک بغداد بودند.

روز مرگ داعشی ها در مناطق مختلف عراق

وزارت دفاع عراق: جنگنده های ارتش امروز مواضع تروریست های داعش را در الرمادی در غرب بغداد بمباران کردند که به هلاکت ۶۰ تن از آنان منجر شد.

پایگاه خبری نهرین گزارش داد، وزارت دفاع عراق روز دوشنبه در بیانیه ای افزود: نیروهای امنیتی با حمایت عشایر محلی موفق شدند حمله عناصر داعش را در غرب الرمادی دفع کنند .

هلاکت 25 داعشی در تکریت

وزارت دفاع عراق افزود جنگنده های ارتش عراق مواضع عناصر داعش را در چهار نقطه بمباران کردند و تلفات و خسارات زیادی به انان وارد کردند .بنا بر اعلام منابع امنیتی عراق ، دست کم 25 تن از عناصر مسلح در جنوب شهر تکریت کشته شدند.

ضلوعیه؛ هلاکت 24 تروریست در عملیات ضد داعش

وزارت دفاع عراق گزارش داد: در عملیاتی که براساس گزارشهای اطلاعاتی نظامی اجرا شد یک ستون از خودروهای تروریستها در منطقه الضلوعیه هدف حمله نیروهای دولتی عراق قرار گرفتند 24 تروریست به هلاکت رسیدند.

بابل؛ هلاکت 12 داعشی در عملیات کمین

یک منبع امنیتی عراق هم روز دوشنبه اعلام کرد: ارتش عراق با اجرای عملیات کمین در مسیر عناصر تروریستی داعش در شمال استان بابل، 12 تن از آنان را به هلاکت رساند.

منبع امنیتی گفت عناصر داعش در کمین ارتش عراق در محله بحیرات در حومه منطقه اسکندریه در 50 کیلومتری شمال شهر حله گرفتار شدند .

درحالی که صدها خانوار در جبل سنجار نینوای عراق در محاصره داعش قرار دارند، منابع خبری امروز از شکست تلاش تروریست های داعش برای قطع خطوط امدادی یگان های ارتش عراق خبر داده اند.

عناصر داعش اعضای حدود 700 خانواده را در منطقه جبل سنجار در استان نینوای عراق محاصره کرده اند. در این حال تلاش نیروهای داعش برای قطع خطوط امدای یگان های ارتش عراق به شکست انجامیده است.

استاندار استان بابل عراق نیز گفت: جاده مواصلاتی ناحیه جرف الصخر در این استان و عامره الفلوجه از توابع استان الانبار کامل آزاد شده است. وی تاکید کرد این جاده از مهمترین خطوط مواصلاتی و تدارکاتی داعش در جرف الصخر بود.

آمریکا درپی ایجاد تشکیلات امنیتی جدید در استان های موصل و انبار عراق است

روزنامه الحیات نوشت: سفارت آمریکا در بغداد دو نشست جداگانه با مقامات محلی دو استان موصل و انبار داشته است.در این حال دستگاههای امنیتی عراق خبر دادند: دهها نفر از نیروهای داوطلب در حملات هوایی تحت رهبری آمریکا در جنوب بغداد کشته شدند.

کد خبر 275378

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خلیج‌ فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha