همشهری آنلاین: بوکسور وزن ۹۱- کیلوگرم ایران با شکست بوکسور اردنی به فینال بازیهای آسیایی ۲۰۱ اینچئون راه یافت.

مظاهری

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به اینچئون، در ادامه سیزدهمین روز بازیهای آسیایی اینچئون در مرحله نیمه نهایی رقابتهای بوکس در وزن 91- کیلوگرم مردان علی مظاهری کاپیتان تیم ملی ایران مقابل" درویش محمود" از اردن پیروز شد و به فینال این دوره از بازیها صعود کرد.

در راند اول مظاهری بهتر کار کرد و پیروز شد اما در راند دوم ضربات زیادی دریافت کرد. در راند سوم هم بوکسور اردنی بهتر کار کرده بود، اما داوران رای را به مظاهری دادند و او پیروز شد.

مظاهری که طلای بازیهای آسیایی 2006 دوحه و برنز بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو را در کارنامه دارد تا به حال دو بار با این حریف اردنی مبارزه کرده بود که حاصل آن یک برد و یک باخت بود. مظاهری یک طلا و یک برنزقهرمانی آسیا را نیز در کارنامه دارد.

حریف اردنی مظاهری یک نقره و یک برنز مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.

در وزن 91+ کیلوگرم هم جاسم دلاوری با غلبه بر حریف ازبک خود راهی فینال شده است.بدین ترتیب بوکس ایران فردا(جمعه)دو نماینده در فینال خواهد داشت که طبق برنامه جاسم دلاوری با بوکسور قزاق و علی مظاهری با برنده دیدار قزاق و کره جنوبی روبه رو خواهد شد.

در وزن 81- کیلوگرم هم احسان روزبهانی در مرحله نیمه نهایی به بوکسورسرشناس قزاق باخت و از رسیدن به فینال بازماند و به مدال برنز بسنده کرد.

تیم ملی بوکس ایران در بازیهای آسیایی اینچئون شش نماینده داشت که فروتن گل آرا،امین قاسمی پور و سجاد محرابی با شکست مقابل حریفان حذف شدند.

کد خبر 273769

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha