همشهری آنلاین: حسین تقدس‌نژاد معاون امور مالی صدا و سیما در واکشن به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال گفت؛ از این بیشتر پول به فدراسیون نمی‌دهیم و پخش مسابقات هم دست کفاشیان نیست که مانع آن شود.

فوتبال تلویزیون

حسن تقدس نژاد - معاون مالی و اداری سازمان صداوسیما - در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص اظهارات اخیر رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر جلوگیری از پخش مسابقه‌های لیگ برتر اظهار کرد: ایشان هر چه به زبانش می‌آید می‌گوید، به نظر من او به جهت نداشتن مدیریت نمی‌تواند فدراسیون فوتبال را اداره کند. او معرفت و شرف و انسانیت را زیر سوال برد.

معاون مالی و اداری سازمان صداوسیما در عین حال درخصوص مبلغ خرید حق پخش مسابقات فوتبال گفت: سال گذشته 17 و نیم میلیارد دادیم، امسال هم 22 میلیارد می‌دهیم و در همین حد، بیشتر نمی‌دهیم.

تقدس‌نژاد همچنین درخصوص اظهارات اخیر کفاشیان مبنی بر فراهم آوردن اقدامات برای جلوگیری از پخش بازی‌های لیگ، گفت: مشکلی در پخش بازی‌ها پیش نخواهد آمد، پخش بازی‌ها دست ماست، دست آقای کفاشیان نیست که جلوی آن را بگیرد.

حسن تقدس‌نژاد، در پایان با بیان اینکه پخش بازی‌های لیگ برتر از اولویت‌های تلویزیون و کشور است، گفت: مگر دست من و آقای کفاشیان است که این مسابقات را پخش کنیم یا نکنیم. پخش بازی‌های فوتبال کار ارزشمند و اولویت‌دار کشور است که حتما باید نسبت به آن اقدام کرد.

آخرین جلسه میان رئیس فدراسیون فوتبال و نماینده سازمان صدا و سیما با موضوع حق پخش تلویزیونی پنجم مهر ماه - در حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و وزیر کشور برگزار شد که به گفته کفاشیان بی‌نتیجه‌ ماند.

رئیس فدراسیون فوتبال پس از این جلسه گفته بود: نماینده‌ صداوسیما اختیار افزایش حق پخش را نداشت و از نظر من جلسه دیگری در کار نیست و از امروز مقدمات لازم برای جلوگیری از پخش مسابقه‌های لیگ برتر را فراهم می‌کنیم.

کد خبر 273692

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha