چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تصاویر منتشر شده از بازی جدید فیفا ۱۵ نشان می‌دهد طراحان این بازی توجه ویژگی به عادت زشت مهاجم اوروگوئه،‌ لوئیس سوارز داشته‌اند.

براساس گزارش ميل‌آنلاين، سوارز با حركت ناشايست خود،‌گاز گرفتن كتف مدافع تيم ملي ايتاليا در رقابت‌هاي جام‌جهاني،  جهان را شگفت‌زده‌كرد و در پي آن فيفا او را چهار ماه از بازي محروم كرد.

اكنون كاربران بازي جديد فيفا 15 آن لحظه غيرورزشي را حين بازي با فيفا 15 بازسازي كرده‌ و آن را روي شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته‌اند.

سوارز

به  گفته كاربران اين بازي، فيفا 15 به اندازه‌اي واقع‌گرايانه‌است كه به آنها امكان مي‌دهد لحظه‌اي كه منجر به محروميت چهار‌ماهه مهاجم بارسلونا شد را با كمك آن بازسازي كنند.

البته قابليت گاز‌گرفتن حريف از قابليت‌هايي نيست كه بازي در اختيار كاربرانش قرار دهد. كاربران با بازنمايي صحنه برخورد بازيكنان با يكديگر،‌از صحنه‌هايي كه سوارز با بازيكني ديگر برخورد كرده و دهانش حالتي مشابه گاز‌گرفتن دارد براي بازسازي اين صحنه‌ها استفاده كرده‌اند.

سوارز

محروميت سوارز توسط فيفا باعث شده در بازي فيفا 15 نيز بازيكنان نتوانند براي چهار ماه از بازيكن سوارز در بازي‌هاي خود استفاده كنند. براي خلق اين تصاوير طنز‌آلود، كاربران از بخشي از بازي استفاده كرده‌اند كه در آن بازيكنان بدون محدوديت مي‌توانند در برابر يكديگر قرار بگيرند.

کد خبر 273654

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha