همشهری آنلاین: مهدی علیاری در فینال ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی اینچئون در کمتر از ۳۰ ثانیه حریفی چینی خود را شکست داد و طلای این وزن را بر گردن آویخت

علیاری

 

علیاری هم طلایی شد/ روز خوش کاروان ایران در اینچئون
» سرویس: ورزشي - بازي‌هاي‌آسيايي‌اينچئون
کد خبر: 93070805174
سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
1412059940651_24482_orig.jpg

علیاری دومین مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران را با پیروزی مقابل حریفی از چین به دست آورد.

به گزارش همشهري آنلاين، علياري در فينال وزن 98 كيلوگرم بازي‌هاي آسيايي اينچئون در رشته كشتي فرنگي توانست در يك بازي يك‌طرفه ژائو از چين را با نتيجه 8 بر صفر و با چهار بارانداز پي‌درپي شكست دهد تا دومين فرنگي‌كار طلايي كشورمان در اينچئن باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از اینچئون، مهدی علیاری ، فرنگی کار وزن 98 کیلوگرم ایران در فینال بازی‌های آسیایی اینچئون برای کسب مدال طلا مقابل دی ژائو از چین به روی تشک رفت و در پایان موفق شد با نتیجه‌ 8 بر صفر حریف خود را شکست دهد تا دومین طلایی تیم ملی فرنگی ایران در بازی‌های آسیایی باشد.

فرنگی‌کار 98 کیلوی ایران در ابتدای وقت نخست حریف چینی را محک زد اما با کار بیشتر باعث شد حریف او اخطار بگیرد. علیاری که بارانداز زن خوبی است توانست حریفش را چهار بار بتاباند و هشت امتیاز بگیرد.

پیش از مدال طلای علیاری، حبیب الله اخلاقی، کشتی‌گیر وزن 80 کیلوگرم تیم ملی فرنگی و سعید عبدولی، فرنگی کار وزن 71 کیلوگرم به ترتیب مدال طلا و برنز بازی‌های آسیایی را برای ایران به ارمغان آوردند.

تیم ملی فرنگی ایران به این ترتیب با کسب دو مدال طلا و یک برنز به کار خود در روز نخست بازی‌های آسیایی پایان داد.

کد خبر 273546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha