تعقیب و گریز پلیس و جوان مظنون به سرقت به شلیک مأموران و مرگ جوان تحت تعقیب منجر شد.

شامگاه چهارشنبه درحالي‌كه خيابان شهيد قندي ترافيك سنگيني را سپري مي‌كرد صداي تيراندازي اوضاع عادي عبور و مرور را مختل كرد. ماجرا از اين قرار بود كه مأموران گشت كلانتري104 عباس‌آباد بعد از ديدن جواني موتورسوار كه مظنون به سرقت بود به او دستور ايست دادند. جوان مظنون نه‌تنها توقف نكرد بلكه تلاش كرد تا با افزايش سرعت موتورسيكلتش در شلوغي خيابان فرار كند. مأموران به تعقيب او ادامه دادند و چند بار ديگر از او خواستند خودش را تسليم كند اما تكرار دستور ايست فايده‌اي نداشت.

وقتي يكي از مأموران تيرهوايي شليك كرد جوان تحت تعقيب كنترلش را از دست داد و زمين خورد. اين فرصت خوبي بود تا مأموران او را دستگير كنند ولي كمي آن سو‌تر موتورسواري به كمك فرد مظنون آمد و تعقيب و گريز باز هم ادامه يافت تا اينكه چند لحظه بعد درحالي‌كه جوان تحت تعقيب قصد داشت از طريق خيابان شهيد قندي وارد خيابان شريعتي شود مأموران او را هدف گلوله قرار دادند. در جريان اين تيراندازي اين جوان مجروح شد و دقايقي بعد جانش را از دست داد اما راكب موتورسيكلت توانست فرار كند.

به‌دنبال اين حادثه، بستان‌زاده بازپرس جنايي تهران در محل تيراندازي حاضر شد و به تحقيق در اين‌باره پرداخت. اطلاعات اوليه نشان مي‌دهد مأموران در اين تعقيب و گريز مرگبار قانون به كارگيري سلاح را اجرا كرده‌اند. همچنين بررسي سوابق اين جوان نشان مي‌دهد او پيش از اين دو مرتبه به اتهام زورگيري بازداشت شده است. با اين حال تحقيقات در دادسراي امور جنايي تهران در اين‌باره ادامه دارد.

کد خبر 273474

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha