دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

با گذشت بیش از ۳ سال از گم‌شدن زن جـــــوان در یاخچی‌آباد تهران، تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از او به نتیجه‌ای نرسیده است.

گمشده

 اين زن كه سميه الماسي نام دارد، 15اسفند سال89 درحالي‌كه 28سال داشت ناپديد شد و خانواده‌اش هرچه گشتند ردي از او به‌دست نياوردند. مادر سميه مي‌گويد: روزي كه دخترم ناپديد شد، براي انجام كاري در خارج از خانه بود. قرار بود براي ديدن من به خانه‌مان بيايد اما قبلش گفت كه به خانه‌شان مي‌رود تا شوهرش را ببيند و بعد نزد من مي‌آيد.

اين آخرين‌بار بود كه صداي او را مي‌شنيدم. آن روز دخترم نيامد اما شب كه شد شوهرش زنگ زد و گفت كه سميه به خانه برنگشته و نمي‌داند كه او كجاست. نگران شدم و جست‌وجو براي پيدا كردن دخترم را آغاز كردم اما هيچ ردي از او به‌دست نياوردم. دخترم در حالي ناپديد شد كه تنها 6‌ماه از مرگ پسر 25ساله‌ام به‌خاطر سكته قلبي مي‌گذشت.

نمي‌دانم چه بلايي سرش آمده بود. همه مداركش نزد من بود و امكان نداشت بي‌خبر و بدون آنها جايي برود. براي همين نگراني‌ام بيشتر شد و ماجرا را به پليس خبر دادم. مأموران حتي به شوهر و برادرشوهر دخترم مظنون شدند و آنها را دستگير كردند اما نتيجه‌اي نداشت و درنهايت آنها با وثيقه آزاد شدند. حالا بيشتر از 3سال از گم شدن سميه مي‌گذرد و تنها خواسته‌ام اين است كه بدانم او دچار چه سرنوشتي شده است.

براساس اين گزارش، قاضي هاشميان، بازپرس شعبه سوم دادسراي جنايي تهران با صدور مجوز انتشار عكس زن گمشده در روزنامه‌ها از كساني كه از سرنوشت وي خبر دارند خواسته است اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055511 در اختيار كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران قرار دهند.

کد خبر 273472

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha