گروه سیاسی: معاون وزیر کشور در مورد زمان اعلام نتایج انتخابات با توجه به نزدیکی روز انتخابات با تعطیلات نوروز گفت: به احتمال بسیار زیاد انتخابات و نتایج و شمارش آراء حوزه تهران تا قبل از سال جدید مشخص خواهد شد،‌ البته تأیید صحت به عهده‌ شورای نگهبان است که طبق زمانبندی قانونی عمل خواهد شد.

محمدحسین موسی پور در گفت‌وگو با ایسنا همچنین با بیان اینکه برنامه‌های رسمی انتخابات از15 دی ماه شروع می‌شود و هیأت‌های اجرایی هم از آن زمان تشکیل می‌شود تصریح کرد:  برنامه‌های مقدماتی انتخابات از چند ماه قبل از روز انتخابات شروع خواهد شد، به ویژه که با مکانیزه شدن احتمالی انتخابات کار آموزش و برنامه‌ریزی‌ها از چند ماه قبل شروع می‌شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیرکشور با اظهارامیدواری برای برگزاری مکانیزه انتخابات برای اولین بار در کشورگفت: احتمالا در هفته‌ جاری جلسه‌ مشترکی با شورای نگهبان برگزار خواهد شد و تصمیم نهایی در خصوص رایانه‌ای کردن انتخابات را اعلام خواهیم کرد.

موسی پور درباره تأثیر محدودیت های تبلیغاتی اخیر در برگزاری انتخابات پرشورتر اظهار داشت: در جامعه فرهنگی ما روش های تبلیغی فقط منحصر در نصب و الصاق پوستر بر در و دیوار معابر و خیابان ها نیست بلکه روش های تبلیغی بهتری وجود دارد که علاوه بر آگاهی و اثر بخشی و اطلاع رسانی مناسب تر، عوارض کمتری هم خواهد داشت.

امید به تلاش جبهه متحد

رئیس شورای شهر تهران و از اعضای شاخص اصولگرایان گفت که افراد در جبهه اصولگرایی محور نیستند و همه فعالان در مسیر ائتلاف نیروهای اصولگرا، محور این جریان هستند.

مهدی چمران چهره شاخص اصولگرایان که با مهر گفت‌وگو می کرد، درباره نتیجه فعالیت جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: بزرگان و دلسوزان اصولگرا پس از هم اندیشی ساز و کاری را برای رایزنی بین گروه های اصولگرا به منظور حضور منسجم در انتخابات 24 اسفند طراحی کردند که امیدوارم نتیجه تلاش آنها مثبت باشد.

بحث مصادیق انتخاباتی

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گفت: اصولگرایان تحول خواه و رایحه خوش خدمت هنوز بررسی های انجام شده در خصوص فهرست‌های انتخاباتی خود را در اختیار گروه 11 نفره قرار نداده‌اند.

شهاب‌الدین صدر در گفت‌وگو با مهر با بیان این مطلب، اظهار داشت: این دو گروه در حال بررسی نامزدهای انتخاباتی خود در تشکل های مربوطه هستند.

وی با بیان اینکه در تهران، شهرستانها و استانها هنوز کار بررسی مصادیق انتخاباتی را آغاز نکرده ایم، گفت: به هنگام نزدیک شدن به ایام ثبت نام کاندیداها وارد این مقوله خواهیم شد.

صدر ادامه داد: شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با هماهنگی، صمیمیت و همفکری در حال فعالیت است و برنامه ریزی برای وحدت و ائتلاف کلیه نیروهای اصولگرا تاکنون نتایج خوبی را دربرداشته است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به سمینارهای برگزار شده، توسط جبهه پیروان خط امام و رهبری، اصولگرایان تحول خواه و جمعیت ایثارگران، تصریح کرد: تمام نیروهای اصولگرا با امید و اشتیاق وحدت را در انتخابات مجلس هشتم پیگیری می‌کنند و امیدوارند بتوانند به نامزدهای واحد انتخاباتی برسند.

کد خبر 27309

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز