همشهری آنلاین: تیم جودوی ایران با پیروزی بر چین و ترکمنستان و شکست مقابل کره جنوبی یک گام به کسب مدال برنز نزدیک شد.

Judo Team

به گزارش روابط عمومي فدراسيون جودو و كوراش، در مسابقات تيمي جودو، ملي‌پوشان ايران در اولين مبارزه خود تیم چین را با نتيجه 3 بر 2 مغلوب كردند.

در این مبارزه احسان بهرامیان و محمد جمالی مقابل حریفان خود شکست خوردند، اما سعید ملایی،‌ امیرقاسمی‌نژاد و جواد محجوب موفق شدند پيروز از تاتامي بيرون بيايند.

تيم كشورمان در دومين ديدار براي مصاف با كره جنوبي روي تاتامي رفت كه احسان بهرامیان در نخستین مبارزه در وزن -66 کیلوگرم، با ضربه فنی شكست خورد، سعید ملایی در وزن 73- کیلوگرم ، با یک ضربه سر به صورت حریف باعث شد تا داوران پس از بازبینی فیلم مبارزه نتیجه را به سود حریف کره‌ای اعلام کنند و محمد جمالي نماینده وزن 90 - کیلوگرم مقابل حریف خود شکست خورد و با تصميم داوران از ادامه شركت در مسابقات محروم شد.

نمايندگان وزن 81- و 100 - کیلوگرم نیز روي تاتامي نرفتند تا نتیجه 5 بر 0 به سود کره‌ای‌ها تمام شود.

جودوكاران كشورمان در سومين مبارزه خود مقابل تركمنستان قرار گرفته و 3 بر 2 پيروز شدند.

در اولين مسابقه احسان بهراميان در 66 كيلوگرم پيروز شد، در دومين مسابقه امير قاسمي‌ن‍ژاد در 81- كيلوگرم به پيروزي دست يافت تا نتيجه 2 بر 0 به نفع ايران شود .

جمالي سومين نماينده ايران بود كه روي تاتامي رفت، اما با ايپون متوقف شد، جواد محجوب در 100- كيلوگرم به خوبي توانست حريفش را ايپون كند تا ايران با حساب 3 بر 2 به برتري برسد.

غيبت سعيد ملايي در 73 كيلوگرم به دليل محروميت هم، يك برد به نفع حريف بدون مبارزه به دست آورد.

 

کد خبر 272837

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha