همشهری آنلاین: وزنه‌بردار دسته ۶۹ کیلوگرم کشورمان با سه بار ناکامی در حرکت دو ضرب به کار خود پایان داد و از دست‌یابی به مدال بازماند.

J.Behroozi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، در مسابقات وزنه‌برداری دسته 69 کیلوگرم جابر بهروزی در حرکت یک ضرب با مهار وزنه 144 کیلوگرم بعد از نمایندگان کره شمالی، چین، عراق و اندونزی در جایگاه پنجم ایستاد. بهروزی که در حرکت اول خود وزنه 144 را انداخته بود، پس از مهار این وزنه در فرصت دوم، در آخرین شانس خود نتوانست وزنه 149 کیلویی را بالای سر ببرد.

در یک ضرب میونگ هیوک کیم از کره شمالی با مهار وزنه 160 کیلوگرم رکورد بازی‌های آسیایی را شکست. کینگ فنگ لین از چین با مهار وزنه 158 کیلوگرم دوم شد و کرار محمد از عراق با حدنصاب 148 کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد.

وزنه‌بردار دسته 69 کیلوگرم کشورمان، در حرکت دوضرب هم ابتدا وزنه 176 کیلوگرمی را انتخاب کرد که نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد و برای بار دوم وزنه 181 را انتخاب کرد. بهروزی در بار دوم هم موفق به مهار وزنه انتخابی‌اش نشد. وی در بار سوم نیز موفق به مهار وزنه 181 کیلوگرم در حرکت دو ضرب نشد تا با این شرایط به کار خود در بازی‌های آسیایی پایان بدهد.

بهرزوی با مهار این وزنه می‌توانست مدال برنز دسته 69 کیلوگرم را به دست بیاورد، اما این مدال در نهایت به کرار محمد، وزنه‌بردار 19 ساله عراقی رسید.

مدال طلای این وزن هم نصیب کینگ فنگ لین از چین شد. قهرمان المپیک 2012 لندن با مهار وزنه 184 کیلوگرم در همان اولین دفعه، به رکورد مجموع 342 کیلوگرم رسید و با اختلاف وزن بالاتر از میونگ هیوک کیم از کره شمالی ایستاد. این وزنه‌بردار چینی در ادامه دو بار با انتخاب وزنه 200 کیلویی به رکورد دنیا حمله کرد، اما موفق به مهار این وزنه نشد.

کد خبر 272800

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha