همشهری آنلاین: رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز به یاری خدا، نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران با آنچه که دارند، برای مقابله با دشمنان نظام اسلامی در آمادگی کامل دفاعی به سر می برند.

سیدحسن فیروزآبادی

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی روز دوشنبه در پایان مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران افزود: نیروهای مسلح، عاشقانه در امتداد حال و شوق رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، به فعالیت خود ادامه می دهند و هر روز به پیشرفت هایی در ابعاد مختلف تحقیقات و فناوری در تولید سلاح های جدید دست پیدا می کنند.

وی ادامه داد: اکنون آموزش، ارائه متون و سازماندهی جدید، تحولات و ارتقا در تک تک نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع وجود دارد.

در پس ائتلاف آمریکایی ضد داعش توطئه عظیمی مشاهده می کنیم

وی در مورد ائتلاف بین المللی که به سرکردگی آمریکا علیه داعش ایجاد شده، گفت: نظر اصلی در این موضوع را رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند و رییس جمهوری نیز آن را تشریح کرده اند، اما بنده نیز به عنوان رییس ستادکل نیروهای مسلح اعلام می کنم در پی این ائتلاف، یک توطئه عظیمی را برای منطقه مشاهده می کنیم.

سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: نگاه ستادکل نیروهای مسلح این است که چون ائتلاف قبلی که خانم کلینتون بوجود آورده بود، شکست خورد و طرح خاورمیانه جدید نیز که خانم رایس مطرح کرد نیز نتیجه نداد و شکست خورد، امروز آمریکا و هم پیمانانش، حیله گرانه در پی ورود به منطقه هستند و به نام اقدام علیه داعش می خواهند سرپنجه های خود را در خاک سوریه و عراق و کشورهای عربی منطقه فرو کنند.

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: بزودی چهره حقیقی آنها در این ائتلاف نمایشی آشکار خواهد شد، بنابراین فکر می کنیم، داعش دامی بود که آنها برای بدنام کردن اسلام پهن کرده بودند.

وی افزود: مقامات آمریکایی بارها در مصاحبه های خود با رسانه های جمعی در مورد داعش، این گروه تروریستی را ایالت اسلامی معرفی کردند.

سرلشکر فیروزآبادی گفت: اعضای گروهک تروریستی داعش بویی از اسلام نبرده اند و آمریکایی ها از این وحشی گری داعشی ها سود و بهره زیادی بردند و اکنون هم با این شکل ائتلاف که خود درگیر صدها مشکل اقتصادی، بین المللی، سیاسی و منطقه ای هستند، به نظر نمی آید که قصدشان این باشد که اقدامی جدی علیه داعش در منطقه انجام دهند.

کد خبر 272722

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha