همشهری آنلاین: نیروی انتظامی با صدور پیامی آغاز مهر و طنین دوباره زنگ مدرسه و نسیم خوش تعلیم‌ و تربیت را به دانش‌آموزان و معلمان پرتلاش تبریک گفت و در مقام آگاه سازی خطاب به دانش آموزان توصیه‌هایی را متذکر شد.

نیروی انتظامی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، متن پیام تبریک نیروی انتظامی به شرح ذیل است: « شروع فصل تحصیلی و بازگشایی مدارس تداعی بخش امید و بالندگی در بنیادی ترین مراکز آموزش و تربیت کشور می باشد، آغازی که می تواند مشتاقان به علم و ایمان را به سمت بهروزی، تعالی، سربلندی و رشد رهنمون سازد.

بدون تردید توسعه و رشد کشور در سایه پشتکار و همت والای امروز صاحبان خرد و اندیشه علی الخصوص، دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم میسر خواهد بود.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آغاز سال تحصیلی جدید را که مقارن با آغاز هفته دفاع مقدس، دوران ایثار و استقامت و مجاهدت در راستای آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد، را گرامی می‌دارد.

تجربه موفق تعامل سازنده پلیس با مسئولان و مربیان مدارس، دانش‌آموزان و اولیا،خانه و مدرسه در عرصه‌های آموزشی در مقاطع سنی و تحصیلی مختلف در قالب ارائه آموزش‌های چهره به چهره در مدارس و واگذاری نقش‌های سازنده به همیاران پلیس، فواید درخشانی در عرصه‌های گوناگون زندگی اجتماعی و ارتقای قانونمندی و قانون پذیری بر جای گذاشته است.

نیروی انتظامی مصمم است با استعانت از خداوند متعال و برخورداری از این دستمایه گرانبها با رویکرد مدیریت جهادی و توجه ویژه به جایگاه رفیع فرهنگ و با جلب مشارکت بیشتر و بهتر همه اعضای خانواده بزرگ تعلیم و تربیت، ضمن برقراری نظم و امنیت مطلوب، فضای اجتماعی سالم و با نشاطی را برای شکوفایی، نوآوری و پیشرفت همه قشرهای جامعه به ویژه دانش آموزان عزیز فراهم کند تا انشاء الله شاهد شکوفایی بیش از پیش استعدادها و بالندگی فرزندان ایران اسلامی در همه عرصه‌ها باشد.»

در ادامه این اطلاعیه و در مقام آگاه سازی نیروی انتظامی خطاب به دانش آموزان چنین توصیه کرده است:

" دانش آموزان عزیز:

- اگر در راه مدرسه دچار مشکل شدید بلافاصله موضوع را با والدین خود یا اولیای مدرسه در میان بگذارید.

- نشانی و شماره تلفن منزل خود را همیشه به همراه داشته باشید.

- محیط مدرسه را بدون هماهنگی مسئول مربوطه ترک نکرده و پس از تعطیل شدن از مدرسه مستقیماً به منزل مراجعه کنید.

-هرگز به افراد غریبه اعتماد نکرده و از همراهی آنان یا سوار شدن به خودروی آنها خودداری کنید.

- در صورت گم شدن حتما به پلیس مراجعه و از آن کمک بخواهید.

- از معاشرت با افرادی که نمی‌شناسید یا اختلاف سن آنها با شما زیاد است بپرهیزید.

- برای تردد خود حتی الامکان از وسائط نقلیه عمومی استفاده کنید.

-بدانید والدین شما بهترین مشاوران و دوستان شما هستند."

کد خبر 272690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha