همشهری آنلاین: در پایان مسابقات روز دوم بازی‌های آسیایی، پاروزنان کشورمان در ۵ ماده به مصاف حریفان خود رفتند.

Mohsen Shadi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در ادامه دور مقدماتی رقابت‌های روئینگ پاروزنان ایران در 5 ماده دیگر با حریفان خود رو به رو شدند.

در روئینگ دونفره جفت پاروي مردان امیر رهنما و سیدمجتبی شجاعی در رقابت مقدماتی گروه دوم با زمان 6:39.59 دقیقه سوم شدند و به شانس مجدد راه پیدا کردند. در این رقابت قایقرانان قزاقستان و کره اول و دوم شدند. در گروه دیگر این ماده پاروزنان چین، چین تایپه و هند در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در روئینگ تک نفره مردان محسن شادی در گروه اول مقدماتی با زمان 7:08.21 دقیقه بالاتر از رقیب هندی و پاروزن قزاقستان در رده نخست ایستاد و مستقیم به فینال A صعود کرد. قایقران چین تایپه نیز در این رقابت چهارم شد. در گروه دوم این ماده نماینده کشور میزبان با زمان 7:20.08 دقیقه اول شد و پاروزنان اندونزی و ازبکستان در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در روئینگ تک نفره سبک وزن بانوان سولماز عباسی با زمان 8:31.26 دقیقه پس از پاروزنان کره، هنگ کنگ و سنگاپور در رده چهارم ایستاد. عباسی در فینال این ماده به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

در رقابت مقدماتی گروه دوم روئینگ چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان مریم سعیدی، نازنین رحمانی، نازنین ملائی و مهسا جاور با زمان 7:15.70 دقیقه چهارم شدند و به شانس مجدد راه پیدا کردند. در اين رقابت تیم‌های ویتنام، قزاقستان و تایلند اول تا سوم شدند. در گروه دیگر این ماده نیز چین، کره و چین تایپه در رده‌های برتر ایستادند.

در مسابقه مقدماتی روئینگ هشت نفره مردان نیز تیم ایران متشکل از سعید عادلی، یاسر جوهری، سیدمسعود محمدی، افشار حیدری، اتابک پیشیار، فرهاد کربلائی قلی‌زاده، فرزاد کربلائی قلی‌زاده، وحید جوهری و کیهان شمسی با زمان 6:05.41 دقیقه در رده پنجم ایستادند. تیم‌های چین، هند و ژاپن در رده‌های اول تا سوم این رقابت جای گرفتند. پاروزنان ایران با این نتیجه در فینال رقابت‌ها به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کد خبر 272565

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha