همشهری آنلاین: تیم تپانچه ۱۰ متر بادی مردان در دومین روز رقابت‌های مسابقات تیراندازی آسیا، توانست در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گیرد.

تیراندازان ایران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دومین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون با برگزاری رشته تپانچه ۱۰ متر بادی مردان دنبال شد و تیم کشورمان با ترکیب ابراهیم برخورداری، محمد احمدی و ابراهیم رحیمی سنگری به مصاف حریفان خود رفت.

در این مسابقات که با حضور قهرمانان جهان برگزار شد، تیم کشورمان توانست در بین پانزده تیم حاضر در این مسابقات به مقام دهم آسیا دست یابد و با امتیاز ۱۷۰۶ خود را در جمع ۱۰ تیم برتر آسیا قرار دهد.

در این بخش تیم‌های کره جنوبی با امتیاز ۱۷۴۴، چین با امتیاز ۱۷۴۳ و هند با امتیاز ۱۷۴۳ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی را از آن خود کردند.

در بخش انفرادی نیز ورزشکاران کشورمان علی‌رغم تلاش زیاد، نتوانستند نام خود را در فینال این رشته ببینند و در نهایت برخورداری (۵۶۹) در جایگاه سی و یکم، محمد احمدی (۵۶۹) در جایگاه سی و دوم و رحیمی سنگری (۵۶۸) در جایگاه سی و سوم قرار گرفتند.

در این رشته کیم چئونگ یونگ از کره جنوبی، پانگ وی از چین و جین جونگ اوه از کره جنوبی توانستند سکوهای اول تا سوم را تصاحب كنند و رشید یونسف از قزاقستان، جیتو رای از هند، تران کوئیک کونگ و هونگ ژوان وین از ویتنام و پو کوئیتینگ از چین رده‌های چهارم تا هشتم را به نام خود ثبت کردند.

 

کد خبر 272542

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha