همشهری آنلاین: دیدار فینال اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون جوانان دختر کشور در شهرستان قائن برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها قهرمانان قسمت یک نفره و دونفره شناخته شدند.

بدمینتون بانوان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این پیکارها که در سالن ورزشی شهرستان قائن جریان داشت، در قسمت یک نفره پگاه کامرانی از سمنان به مصاف الناز فیض‌منش از سمنان رفت که در پایان پگاه کامرانی با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی دست یافت و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

در قسمت یک نفره الناز فیض‌منش از سمنان دوم شد، سارا کیوان از فارس و یاسمین شبیهی از سمنان سوم مشترک شدند.

در مرحله نیمه نهایی قسمت دو نفره (تیمی)، تیم دونفره پگاه کامرانی و فاطمه سروقدی از سمنان به مصاف یاسمین شبیهی و الناز فیض‌منش از سمنان رفتند که در پایان تیم دو نفره کامرانی و سروقدی با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافتند و قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

تیم دو نفره شبیهی و فیض‌منش از سمنان دوم شدند و تیم‌های دونفره ثمین عابد خجسته و ساحل لشنی از تهران و سارا کیوان و زهرا ده بزرگی از فارس سوم مشترک شدند.

اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون جوانان دختران کشور با شرکت 74 بازیکن در قسمت یک نفره و 33 تیم دونفره از 14 استان در شهرستان قائن برگزار گردید.

لازم به ذکر است رقابت‌های رنکینگ بدمینتون جوانان دختران کشور در 3 مرحله برگزار می‌شود که مرحله دوم این رقابت‌ها آبان ماه جاری در سمنان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 272530

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha