همشهری آنلاین: رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تداوم جست‌وجو‌ها درباره کشف گلوله‌های جنگی قدیمی در حوالی میدان فاطمی گفت: تا این لحظه ۵۰۰ گلوله توپ و پوکه از ۲ چاه کشف شده است.

ساجدی نیا

به گزارش تسنیم، سردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به آخرین جزئیات تسلیحات کشف‌شده در یک چاه قدیمی در حوالی خیابان فاطمی تهران اظهار داشت: پس از کشف اولین تسلیحات از چاه حفرشده در منطقه مذکور روند کشف این تسلیحات ادامه یافت و مأموران یگان چک و خنثای نیروی انتظامی کماکان در حال بررسی محوطه اطراف محل کشف این تسلیحات هستند.

وی ادامه داد: مأموران این یگان پس از تخلیه تسلیحات چاه اول، اقدام به حفر یک چاه دیگر تا عمق 25متری کردند که تا این لحظه 500 گلوله توپ و پوکه از این دو چاه به دست آمده است.

ساجدی‌نیا با رد احتمال وجود زاغه مهمات در محل مذکور خاطرنشان کرد: از نحوه چینش این تسلیحات برمی‌آید که این اشیا به‌صورت دستی روی هم ریخته شده و به هیچ وجه احتمال وجود زاغه مهمات در این محل مطرح نیست.

وی در ادامه افزود: پلیس تا تخلیه تمام تسلیحات در محل مذکور حضور دارد و همسایگان و ساکنان این منطقه نباید هیچ نگرانی‌ای در این خصوص نداشته باشند.

ساجدی‌نیا در پایان به اقدامات پلیس راهور برای بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: صبح امروز در جلسه‌ای با حضور مسئولان راهور، شهرداری، تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی آخرین اقدامات در دست انجام مرور شد و با توجه به اینکه پلیس قصد دارد تا 15 روز اول مهر حضور پررنگ‌تری را در معابر سطح شهر تهران داشته باشد، در حوزه انتظامی نیز کنار خانواده‌ها و دانش‌آموزان هستیم.

کد خبر 272449

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha