همشهری آنلاین: ساناز برمشوری از فارس و محمدمهدی دهقان از خراسان رضوی به مقام قهرمانی مسابقات دارت رنکینگ کشوری رسیدند.

Dart

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، سومین دوره مسابقات رنکینگ کشور بانوان (انتخابی تیم ملی) در فصل 93 با حضور 35 بانوی دارت‌باز از 11 استان کشور به میزبانی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در سالن 1200 نفری کوثر یاسوج برگزار شد.

دنیز هشتبران، بانوی نوجوان تهرانی که هم اکنون در لیگ زیر گروه کشور مقام اول را دارد، در دیدار پایانی نتوانست ساناز برمشوری، بانوی دسته یک کشور را شکست دهد و به دومی این مسابقات قناعت کرد. مقام سوم مشترک این دوره را نیز خانم مهتاب صداقتی از استان کهگیلویه و بویراحمد و ساجده احمدی از استان گلستان (قهرمان دو دوره قبل رنکینگ کشور که هم اکنون نیز در جدول نهایی مقام اول جدول را دارد) به دست آوردند.

همچنين سومین دوره مسابقات رنکینگ کشور در رده آقایان (انتخابی تیم ملی) در فصل 93 با حضور 77 مرد دارت‌انداز از 16 استان کشور در یاسوج برگزار شد.

براساس این گزارش، بازیکنان در 32 گروه 2 و 3 نفره به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان محمدمهدی دهقان از مشهد که مدتی به دلیل خدمت سربازی نتوانسته بود در مسابقات رنکینگ و لیگ برتر شرکت کند، توانست با بازی‌های خوب خود قهرمان این دوره از مسابقات شود.

پس از وی مهدی هوشمندان از خطه البرز که نفر اول لیگ برتر کشور و همچنین نفر اول جدول نهایی رنکینگ کشور در فصل 93 است، به مقام دوم این دوره دست پیدا کرد. نفر سوم مشترک نیز به آقایان اسماعیل عاشوری و رحیم شیرازی از استان‌های گیلان و فارس رسید.

کد خبر 272444

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha