همشهری آنلاین: در ادامه بازیهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال؛ تیم‌های پیکان و نفت تهران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

هفته نهم لیگ برتر
  • نفت تهران 2- نفت مسجد سلیمان صفر

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (جمعه) از ساعت 18 نفت تهران در مسجدسلیمان مهمان تیم هم‌نام خود بود و توانست در پایان 90 دقیقه با نتیجه دو بر صفر پیروز شود.گل‌های این بازی را لئوناردو پادوانی (77 و از روی نقطه پنالتی) و رضا علیاری (89) به ثمر رساندند.

نفت تهران با این نتیجه 15 امتیازی شد و موقتا به رده پنجم جدول و بالاتر از فولاد صعود کرد. فولاد در صورت کسب پیروزی یا تساوی برابر استقلال در بازی امشب (تا دقیقه 65 صفر - صفر) می‌تواند جایگاه پنجمی‌اش را از نفت پس بگیرد.نفت مسجدسلیمان هم با این شکست چهار امتیازی و در قعر جدول باقی ماند.

  • پیکان 1- ملوان صفر

در آخرین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتبال، پیکان با یک گل از سد ملوان گذشت.تیم‌های فوتبال پیکان و ملوان از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در تهران به مصاف یکدیگر رفتند تا آخرین دیدار هفته نهم لیگ برتر را برگزار کنند. این دیدار در حالی که تا دقیقه 90 با تساوی بدون گل ادامه داشت در پایان به برتری یک بر صفر پیکان انجامید.

گل دیرهنگام پیکان را سیاوش یزدانی در دقیقه 90 به ثمر رساند.پیکان با این برد 9 امتیازی شد و با جهش چهار پله‌ای به رده یازدهم صعود کرد. ملوان اما 7 امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

کد خبر 272385

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha