همشهری آنلاین: نخستین روز از هفته نهم لیگ برتر جام خلیج فارس با انجام سه دیدار پرسپولیس - راه آهن، سپاهان - صبا و استقلال خوزستان و تراکتور سازی آغاز شد

perspolis
  • پرسپوليس 2 - راه آهن 1

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی به مصاف راه آهن رفت. تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک راه آهن را شکست داد.

گل های پرسپولیس را محمد عباس زاده و محمد نوری به ترتیب در دقایق 18 و 27 به ثمر رساندند. شیری تک گل راه‌آهن را به ثمر رساند.

تیم پرسپولیس در این بازی با ترکیب سوشا مکانی، حمید علی عسگر، رضا نورمحمدی، مایکل اومانا، حسین ماهینی، محمد نوری، رضا حقیقی ، هادی نوروزی ،‌امید عالیشاه ، مهدی طارمی و محمد عباس زاده به میدان رفت و قضاوت این بازی را هم مهدی سیدعلی بر عهده داشت.

نیمه اول: تیم پرسپولیس در این نیمه کنترل بیشتری نسبت به حریفش بر بازی داشت. آن‌ها بارها با نفوذ از جناح راست سعی در رسیدن به دروازه حریفشان داشتند و همین طور روی زدن پاس‌های داخل عمق به داخل محوطه جریمه برنامه ریزی کرده بودند که ثمره این برنامه تاکتیکی تیم پرسپولیس زدن دو گل بود.

تیم راه آهن هم در دقایق 19 و 37 صاحب موقعیت گلزنی شد که از دست داد. در این نیمه تیم راه آهن دروازبانه‌اش را تعویض کرد. دروازبان جدید راه آهن امیر عابدزاده بود که به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد.

نیمه دوم: تیم پرسپولیس در نیمه دوم رویکرد تهاجمی کمتری داشت و این راه‌آهنی ها بودند که سعی داشتند برای جبران نتیجه دروازه حریف را باز کنند. آن‌ها با نفوذ از کناره ها و ارسال سانتر سعی داشتند مهاجمان خود را صاحب موقعیت کنند اما دفاع پرسپولیس تمام موقعیت‌هایشان را دفع کرد.

از اواسط نیمه دوم پرسپولیسی‌ها که سعی در اداره مسابقه و استفاده از ضدحملات داشتند تا حدودی کنترل کار را مانند نیمه نخست در دست گرفته و بعضا باز هم با روش نیمه نخست یعنی نفوذ از کناره‌ها و یا دادن پاس‌های عمقی صاحب چندین موقعیت گلزنی شدند که نتوانستند آن‌ها را تبدیل به گل کنند.

در مجموع در این نیمه موقعیت‌های گلزنی چندان خطرناکی روی دروازه‌ها خلق نشد، اما شیری که با تصمیم استیلی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

  • سپاهان 1 - صبا 1

دیدار تیم‌های سپاهان و صبا در چارچوب هفته نهم لیگ برتر عصر پنجشنبه بيست و هفتم شهريور از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر با حضور حدود 3 هزار هوادار آغاز شد و سپاهان با گل دیرهنگام از شکست خانگی برابر صبا گریخت.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان اصفهان از ساعت 18:30 میزبان صبای قم بود که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تک گل این دیدار را مارکو اورلیو آیوبل در دقیقه 14 به ثمر رساند اما گل دقیقه 82 لوسیانو پریرا کار را به تساوی کشاند.

صبا با این نتیجه 13 امتیازی شد و یک پله صعود کرد و نماینده اصفهان نیز موقتا جایگاه سومی‌اش را حفظ کرد.

  • استقلال خوزستان 2 - تراكتور سازي 2

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز از سری رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هم كه از ساعت 18:40 امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شده بود با تساوي دو - دو به پايان رسيد

کد خبر 272320

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha