همشهری آنلاین: هر دو تیم دوبل پسران کشورمان با شکست مقابل تیم‌های ژاپن و هنگ کنگ نتوانستند به دور یک چهارم راه یابند.

تیم‌های تنیس روی میز جوانان

به گزارش سايت فدراسیون تنیس روی میز، در مسابقات دوبل قهرمانی آسیا تیم جوانان پسر کشورمان با دو تیم دوبل در جدول مسابقات حضور داشت.

در دور اول هر دو تیم کشورمان مقابل تیم‌های کشور تایلند قرار گرفتند. تیم دوبل جوانان پسر با ترکیب متین حیدری و آرمان حاجی‌ئی در بازی اول موفق شدند تیم تایلند را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند و به دور بعد صعود کنند. تیم دیگر کشورمان نیز با ترکیب سروش امیری‌نیا و حامد باشت باوی به مصاف تیم دیگری از تایلند رفتند که موفق شدند تیم دو نفره تایلند را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهند و در جدول مسابقات باقی بمانند.

تیم آرمان حاجی‌ئی و متین حیدری در دور دوم مسابقات مقابل تیم دو نفره ژاپن قرار گرفتند که با نتیجه 3 بر 0 مغلوب شدند و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند.

تیم سروش امیری‌نیا و حامد باشت باوی نیز در دور دوم مقابل تیم دونفره هنگ کنگ قرار گرفت که در یک بازی بسیار نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شده وموفق نشد به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کند.

هدایت تیم ملی جوانان پسر کشورمان در این مسابقات به عهده محسن شیشه‌گرها بود.

در بخش جوانان پسر، تیم دونفره ژاپن با ترکیب یوشیمورا و تسوبوی که تیم دوبل کشورمان را شکست داده بود، به مقام قهرمانی رسید.

در بخش جوانان دختر تیم دوبل کشورمان با ترکیب غزاله مولاطلب و مینا پورموسوی در اولین دیدار خود به مصاف تیم هند، میزبان مسابقات رفت که با نتیجه 3 بر 0 شکست خورده و از جدول مسابقات حذف شد.

تیم دیگر کشورمان با ترکیب صبا صفری و بهاره بابادی‌وند هم در اولین بازی با نتیجه 3 بر 0 از تیم چین تایپه شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

هدایت تیم جوانان دختر کشورمان در مسابقات آسیایی به عهده مهناز رجبیان بود.

در بخش دختران تیم دونفره چین به مقام قهرمانی رسید.

 

کد خبر 272208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha