زن ۵۵ساله‌ای که بر اثر سنگینی وزن نمی‌توانست از محل سکونت خود خارج شود و برای درمان به بیمارستان انتقال یابد با کمک آتش‌نشانان از ساختمان بیرون آورده شد.این حادثه بعد از ظهر یکشنبه در یکی از ساختمان‌های مسکونی در خیابان امام خمینی رخ داد.

انتقال بیمار توسط آتش نشانان

ماجرا از اين قرار بود كه خانواده زني كه بر اثر بيماري دچار اضافه وزن شديد شده بود، قصد نقل مكان از خانه‌شان به محل ديگري را داشتند كه هنگام اسباب‌كشي، حال زن ميانسال بد شد و آنها مجبور شدند براي انتقال او به بيمارستان با اورژانس تماس بگيرند. زماني كه امدادگران اورژانس به محل رسيدند، به‌دليل سنگيني زن ميانسال موفق به انتقال او به آمبولانس نشدند؛ چرا كه اين زن و خانواد‌ه‌اش در طبقه سوم ساختمان زندگي مي‌كردند و پايين آوردن وي در اين شرايط كاري سخت بود.

به همين دليل بود كه امدادگران مجبور شدند با آتش‌نشاني تماس بگيرند و از آنها كمك بخواهند.تيمي از امدادگران آتش‌نشاني راهي محل حادثه شدند. آنها براي پايين‌آوردن زن ميانسال مجبور شدند از ويلچر او استفاده كنند و در عملياتي نفسگير توانستند اين زن 55ساله را از طبقه سوم پايين‌آورده و به داخل آمبولانس منتقل كنند.

زماني كه زن ميانسال به خارج از خانه منتقل شد، اتفاق عجيبي افتاد؛ او درحالي‌كه اشك مي‌ريخت و گريه مي‌كرد، از آتش‌نشانان تشكر مي‌كرد و مي‌گفت كه 8سال است كه رنگ آفتاب را نديده است. اين زن كه به‌خاطر بيماري ديابت يك پاي خود را نيز از دست داده و قادر به حركت نبود، در همه اين سال‌ها در گوشه‌اي از خانه به سر مي‌برد و نتوانسته بود از خانه خارج شود. او كه معلم بازنشسته است در خانه‌اي كوچك به همراه فرزندانش مستأجر بود. آنها قصد داشتند از اين محل به خانه ديگري نقل مكان كنند كه حال وي بد شد و به اين ترتيب پاي آتش‌نشانان به ماجرا باز شد. اين زن كه بيش از 160كيلو وزن دارد پس از انتقال به بيمارستان تحت درمان قرار گرفت.

کد خبر 272032

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha