دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده در۶ استان کشور خبر داد.

ابر

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده(25 تا 27 شهريور) در بعدازظهر در جنوب استان فارس و برخی مناطق استان هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دریا از روز چهارشنبه تا پایان هفته مواج خواهد بود، افزود: از چهارشنبه (26 شهريور) به سبب نفوذ جریانات شمالی در سواحل شمالی کشور، بارش باران، کاهش نسبی دما و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و این شرایط تا پایان هفته ادامه دارد.

به گفته وی، با افزایش سرعت باد از چهارشنبه شب در مرزهای شرقی کشور، طی روزهای پنجشنبه و جمعه، پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی در شرق کشور به ویژه منطقه زابل پیش‌بینی می‌شود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، گفت: آسمان تهران در روز سه‌شنبه صاف و در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 21 و 33 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز چهارشنبه نیز آسمان تهران صاف در بعدازظهر، رشد ابر در ارتفاعات و وزش باد و احتمال باد و گرد و خاک در پاره‌ای از نقاط پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز 21و 32 درجه می‌شود.

کد خبر 271999

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha