همشهری‌آنلاین: مهلت نام‌نویسی اینترنتی بیمه تکمیلی اهل قلم تا پایان شهریور ماه ۹۳ تمدید شد.

bime takmili

به گزارش خبرگزاری مهر، واحد اهل قلم موسسه خانه كتاب اعلام کرد: مهلت نام‌نویسی اینترنتی بیمه تكمیلی سال جاری تا 31 شهریور ماه 93 تمدید شد. پدیدآورندگان برای عضویت و ثبت نام بیمه بايستي به بخش راهنمای ثبت نام سایت صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarctedit.ir مراجعه کنند.

در همین حال روابط عمومی خانه کتاب، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع كلیه اهالی قلمی كه تاریخ عضویت ایشان در صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان قبل از سال 93 است، می‌رساند، در راستای اهداف نوین صندوق و پالایش اعضاء، در صورتی كه از ابتدای سال جاری نسبت به بازثبت‌نام در صندوق اقدام نكرده‌اند، هر چه سریع‌تر تا پانزدهم مهرماه 1393 به پایگاه اینترنتی صندوق مراجعه کنند. لازم به ذكر است اعضای جدید طبق روال گذشته پس از دریافت معرفی‌نامه از موسسه خانه كتاب معرفی خواهند شد.

همچنین در این اطلاعیه آمده‌است: نام‌نویسی بیمه تکمیلی درمان تا پایان شهریور ماه 1393 تمدید شد. لذا افرادی كه تاكنون موفق به ثبت نام نشده‌اند، در صورت احراز شرایط كه در راهنمای عضویت قید شده است، هر چه سریع‌تر نسبت به نام‌نویسی غیرحضوری و آنلاین از پایگاه اینترنتی صندوق به نشانی اینترنتی صندوق، مراجعه و اقدام کنند. لازم به یادآوری است این مهلت مجدداً تمدید نخواهد شد.

کد خبر 271967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha