همشهری آنلاین: مرحله مقدماتی رشته تفنگ ۱۰ متر بادی بانوان در رده سنی جوانان به پایان رسید که با صعود دو تیرانداز کشورمان و مقام نایب قهرمانی ایران در بخش تیمی همراه بود.

فاطمه کرم‌زاده

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات دور مقدماتی رشته تفنگ ۱۰ متر بادی بانوان در رده سنی جوانان، صبح روز يكشنبه (23 شهريور) برگزار شد که تیم کشورمان با ترکیب نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده و سولماز نقی‌لو در این مسابقات حضور پیدا کرد.

پس برگزاری دور مقدماتی و رکوردگیری از تیراندازان، چهره فینالیست‌های این رشته مشخص شد که خدمتی با کسب امتیاز ۴۱۶٫۳ و کرم‌زاده با امتیاز ۴۱۴٫۵ توانستند جواز حضور در فینال این رشته را کسب کرده و مقام دوم تیمی را نیز به نام ایران ثبت کنند.

همچنین نقی‌لو علی‌رغم تلاش خود و تنها با یک امتیاز اختلاف و کسب نمره ۴۱۳٫۵ با نفر هشتم، یعنی فاطمه کرم‌زاده، در رده چهاردهم قرار گرفت و نتوانست راهی فینال شود.

در این رشته النا سواتنر، قهرمان سال ۲۰۱۳ جهان از آلمان، مارتینا زیویانی از ایتالیا، میندن میلس از ایالات متحده، سارا هورنونگ از سوئیس که چندی پیش درنانجینگ مدال طلا کسب کرده بود، کیم جین یونگ از کره جنوبی و نینا لائورا کروتزر از آلمان به همراه دو ورزشکار کشورمان به فینال راه یافتند.

پنجاه و یکمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان با حضور ۲۰۲۵ورزشکار از ۹۳کشور جهان، از پانزدهم تا بیست و چهارم شهریور در گراناداي اسپانیا برگزار می‌شود که کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ریو از این مسابقات آغاز خواهد شد.

کد خبر 271961

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha