همشهری آنلاین: وکیل خانواده هاشمی آخرین وضعیت پرونده مهدی و فاطمه هاشمی را تشریح کرد.

دادگاه فاطمه و مهدی هاشمی

به گزارش مهر، محمود علیزاده طباطبایی درباره آخرین وضعیت پرونده مهدی هاشمی گفت: تاریخ یازدهمین جلسه دادگاه هنوز به ما اعلام نشده است و ما منتظر اعلام دادگاه هستیم.

وی در خصوص روند رسیدگی به پرونده نیز گفت: همان طور که پیش از این نیز اعلام کردم جلسات محاکمه به صورت غیرعلنی برگزار می شود و ما نمی‌توانیم درباره جزئیات آن اطلاع رسانی کنیم.پرونده در مرحله دفاعیات است و هنوز نمی توان زمان مشخصی برای پایان دادگاه اعلام کرد.

محاکمه مهدی هاشمی در شعبه 28 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه برگزار می شو که تاکنون 10 جلسه از محاکمه برگزار شده که 9 جلسه آن به ریاست قاضی مقیسه و یک جلسه به ریاست قاضی سراج بود.

محمود علیزاده طباطبایی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت پرونده فاطمه هاشمی نیز گفت: دادگاه تجدیدنظر هفته گذشته برگزار شد و هنوز نتیجه دادگاه به ما اعلام نشده است.

وی افزود: قاعدتا در این هفته رای دادگاه باید صادر شود.

فاطمه هاشمی ششم شهریورماه سال 92 به اتهام انتصاب مطالب خلاف واقع به روسای قوه قضائیه و مقننه به شعبه 12 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و حدود یک ماه بعد برای او قرار مجرمیت صادر و پرونده به شعبه اول دادگاه انقلاب ارسال شد. دادگاه وی 18 دی ماه سال گذشته برگزار و قاضی او را به 6 ماه حبس تعزیری که به مدت 2 سال تعلیق شده است محکوم کرد.

کد خبر 271870

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha