همشهری آنلاین: ملی‌پوشان جوان و نوجوان دختر و پسر کشورمان در رقابت‌های بخش تیمی موفق شدند در بین ده تیم برتر آسیا قرار بگیرند.

Ping-Pong-Logo

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان دختر و پسر آسیا در بخش تیمی به پایان رسید و رده‌بندی تیم ها در اين بخش مشخص شد.

در پایان رقابت‌هاي تیمی بیستمین دوره مسابقات آسیایی، تیم تنیس روی میز جوانان پسر ایران با قرار گرفتن در رده یازدهم در بخش تیمی به کار خود پایان داد. تیم جوانان پسر کشور که در مرحله اول با تیم‌های چین تایپه، سنگاپور و بحرین هم‌گروه بود، با تنها پیروزی خود مقابل بحرین در جایگاه سوم قرار گرفت. تيم كشورمان در مرحله دوم در بازی اول استراحت داشت و در بازی دوم به مصاف تیم هند رفتند که با نتیجه 3 بر 0 بازی را واگذار کرد. در دیدار بعدی تیم جوانان پسر کشورمان به مصاف تیم قطر رفت که موفق شد اين تیم را با نتیجه 3 بر 0 شکست دهد و در جایگاه یازدهم این دوره از مسابقات بایستد.

اعضای تیم کشورمان در این مسابقات سروش امیری‌نیا، حامد باشت باوی، متین حیدری و آرمان حاجی‌ئی بودند و هدایت آن را محسن شیشه‌گرها به عهده داشت. در بازی فینال مسابقات جوانان پسر، تیم چین با شکست کره جنوبی قهرمان شد.

 

تیم نوجوانان پسر کشورمان که در مرحله اول با تیم‌های چین و هنگ کنگ هم‌گروه بود، در دور دوم برای تصاحب جایگاه 9 تا 12 به رقابت پرداخت که در اولین بازی اين دور توانست تیم سریلانکا را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. تیم نوجوانان پسر در دومین مسابقه خود در این مرحله به مصاف تیم سنگاپور رفت و نتیجه را سه بر یک واگذار کرد. با این شکست تیم نوجوانان پسر کشورمان در مکان 10 رده‌بندی مسابقات تیمی قرار گرفت. اعضای تیم ملی نوجوانان پسر مهدی جلیلی، امین احمدیان و آریان امیری بودند که کاظم مستحقی عهده‌دار هدایت این تیم بود. در مسابقات تیمی نوجوانان، تیم نوجوانان کره جنوبی اول شد و تیم چین تایپه به مقام دوم رسید.

تیم جوانان دختر کشور که در دور اول مسابقات با تیم‌های کره شمالی، تایلند و اردن هم‌گروه بود، با شکست تیم اردن در گروه خود سوم شد و برای تصاحب عنوان 9 تا 12 در دور دوم به رقابت پرداخت. تیم تنیس روی میز جوانان دختر در اولین بازی مرحله دوم بازی را با نتیجه سه بر یک به سنگاپور واگذار کرد. تیم کشورمان در دومین بازی این مرحله به مصاف تیم اردن رفت و با شکست مجدد این تیم با نتیجه سه بر صفر در جایگاه یازدهم این دوره از مسابقات قرار گرفت. اعضای تیم کشورمان مینا پورموسوی، غزاله ملا طلب، صبا صفری وبهاره بابادی‌وند بودند که با مربیگری مهناز رجبیان به مصاف حریفان رفتند. در پایان این مسابقات تیم چین قهرمان مسابقات جوانان دختر شد و تیم ژاپن در جایگاه دوم قرار گرفت.


تیم نوجوانان دختر کشورمان هم با ترکیب مهشید اشتری، فاطمه جمالی‌فر و فاطمه زهرا مختار رضایی به مربیگری فاطمه رجبی به مقام دهم مسابقات دست یافت. تیم نوجوانان دختر کشور که در دور اول با تیم‌های سنگاپور و هنگ کنگ هم گروه بود، با سوم شدن در گروه خود در دور دوم مسابقات برای کسب جایگاه هشتم به بعد به رقابت پرداخت. دختران نوجوان کشورمان در اولین بازی خود در این مرحله به مصاف تیم چین تایپه رفتند که موفق به شکست این تیم با نتیجه سه بر یک شدند و در بازی دوم این مرحله به مصاف تیم سریلانکا رفتند که در یک بازی بسیار نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شدند و در جایگاه دهم مسابقات قرار گرفتند. تیم‌های ژاپن و چین فینال مسابقات نوجوانان دختر را برگزار کردند که در نهایت تیم ژاپن قهرمان شد.

بدین ترتیب پرونده مسابقات در بخش تیمی بسته شد و از روز يكشنبه (23 شهريور) بازیکنان کشورمان رقابت‌های خود را در بخش دوبل و انفرادی پیگیری خواهند کرد.

 

کد خبر 271849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha