همشهری آنلاین: عضو هیئت مدیره جامعه خیران حامی معلولان کشور اعلام کرد: حدود ۳۲۰۰ خانوار صاحب سه معلول و بالاتر در کشور وجود دارد که تاکنون بخش قابل توجهی از آنان صاحب مسکن شدند و تلاش می‌شود تا پایان سال جاری تمام خانواده‌های دارای سه معلول و بالاتر صاحب مسکن شوند.

به گزارش ايسنا، هاشم سلیمی آشتیانی عضو هیت مدیره جامعه خیرین حامی مددجویان بهزیستی کشور در حاشیه بازدید از ساختمان جامعه خیرین حضرت رسول اکرم (ص) شهر قزوین اظهار کرد:از آنجایی که آورده‌های مالی مردم امانتی در دست هیئت امنای جامعه خیران محسوب می‌شود باید رعایت امانتداری و تلاش هرچه بیشتر به منظور استفاده صحیح، به‌جا و به‌هنگام از این منابع انجام شود.

سلیمی آشتیانی تصریح کرد: مردم از روی اخلاص و صداقت منابع مالی خود را صرف این راه می‌کنند و بی‌تردید ره‌توشه ماندگاری برای آخرت خود ذخیره می‌سازند؛ نباید عملکردی چون عالمان بی‌عمل داشته باشیم و خود اجری از این بستر فراهم شده نبریم.

وی تأکید کرد: دست‌اندرکاران جامعه خیران حضرت نبی اکرم (ص) باید فارغ از یدک کشیدن نام عضویت در این مرکز، فعالیتی در راستای خدمت‌رسانی به معلولان انجام دهند؛ اندیشه‌ای نو، کارآمد و عملکردی بنیادین ضروری‌ترین نیاز در راستای حمایت از این قشر است.

عضو هیئت مدیره جامعه خیران حامی معلولان کشور ادامه داد: کمک‌های مالی به این جامعه باید ابتدا از سوی اعضای هیئت مدیره صورت گیرد تا دیگران با دیدن این سیره عملی به انفاق در راه خدا و حمایت از نیازمندان ترغیب شوند.

سلیمی آشتیانی تصریح کرد: منابع مالی جامعه خیران باید در راستای توانمندسازی معلولان هزینه شود؛ باید به جای ارائه ماهی به معلولان، ماهیگیری را به آنان آموزش دهیم، چراکه این اقدام راهکاری برای کاهش نیازمندی معلولان در جامعه محسوب می‌شود.

کد خبر 271745

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha