شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
۰ نفر

اختلاف بین هووها باعث شد که نوعروس ۱۹ ساله ۳‌ ماه پس از ازدواج با شوهر ۶۰ ساله‌اش او را در خواب به قتل برساند.

بامداد يكي از نخستين روزهاي شهريور، سرايدار يك خانه ويلايي در شهرستان خرم‌آباد با پليس تماس گرفت و خبر از وقوع جنايتي خونين در اين خانه داد. مرد سرايدار مدعي بود كه لحظاتي پيش با شنيدن صداي فرياد صاحب‌خانه بيدار شده و وقتي خودش را به داخل خانه رسانده، متوجه شده كه همسر 19 ساله صاحبخانه دست به قتل مرد 60 ساله زده است.

به‌دنبال اين تماس، تيمي از مأموران راهي محل حادثه شدند. زن جوان كه هنوز در محل جنايت حضور داشت دستگير شد و در ادامه با حضور بازپرس ويژه قتل در محل حادثه، جسد قرباني كه با ضربات چاقو به قتل رسيده بود به پزشكي قانوني منتقل شد.
زن جوان در همان بازجويي‌هاي اوليه به جنايت اعتراف كرد و گفت:

مقتول ثروتمند بود و مدتي قبل وقتي به من پيشنهاد ازدواج داد، به‌رغم اينكه مي‌دانستم زن و فرزند دارد، تصميم گرفتم به عقد او درآيم. 3‌ماه پيش با همه مخالفت‌هاي خانواده شوهرم، با هم ازدواج كرديم و قرار شد در خانه ويلايي او و دور از هوويم با هم زندگي كنيم.

اما اختلاف من و خانواده او با ازدواج ما بيشتر شد تا جايي كه حتي بين من و شوهرم نيز اختلاف به‌وجود آمد. اين اختلافات تا جايي پيش رفت كه من از ازدواج با او پشيمان شدم و در نهايت از وي كينه به دل گرفتم و نقشه قتلش را كشيدم. شب حادثه منتظر ماندم تا وي بخوابد و حدود ساعت 2:30 بامداد بود كه با چاقو به او حمله كردم و وي را به قتل رساندم اما سر و صداي او باعث شد كه سرايدار بيدار شود و ماجرا را به پليس خبر بدهد. سرهنگ دالوند، رئيس پليس آگاهي استان لرستان با بيان اين خبر گفت: پس از اعترافات نوعروس جنايتكار، براي او قرار قانوني صادر شد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 271103

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha