همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ریشه تمام مشکلاتی که در منطقه می گذرد به رژیم صهیونیستی باز می گردد و این رژیم با تفرقه افکنی میان مسلمانان به دنبال توطئه چینی میان امت اسلامی است.

محمدرضا نقدی

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار«محمدرضا نقدی» روز سه شنبه در نخستین گردهمایی معاونین روابط عمومی بسیج سراسر کشور اظهار داشت: آرمان بزرگ ما امروز، تحقق تمدن اسلامی است و بزرگ ترین مانع بر سر راه این آرمان، استکبار، آمریکا و صهیونیست ها هستند.

وی ادامه داد: حرکت برای از بین بردن این مانع، جدی ترین جریانی است که باید شکل گیرد.

نقدی با یادآوری این که مساله فلسطین و آزادی بیت المقدس مساله اول جهان اسلام است، گفت: حادثه ای که اخیرا در فلسطین رخ داد و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مساله کوچکی نبود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ریشه تمام مشکلاتی که در منطقه می گذرد به رژیم صهیونیستی باز می گردد که با تفرقه آفرینی میان مسلمانان و با حرکات جاسوسی و براندازانه به دنبال توطئه چینی برای امت اسلامی است.

نقدی با یادآوری این که هرچقدر روابط عمومی ها قوی تر و آموزش دیده تر باشند، سازمان ها موفق تر هستند، گفت: روابط عمومی بسیج باید منش بسیجی، خاکی و کم هزینه باشد.

نقدی ادامه داد: امروز بسیجیان در مرزهای مختلف کشور بخصوص منطقه صفر مرزی فعال بوده و به مردم مناطق محروم کمک رسانی می کنند، پزشکان بسیجی نیز که در اردوهای پزشکی مناطق مرزی به سر می برند، در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی یادآور شد: برخلاف دیگران که شاید به دنبال دوربینی در صداوسیما هستند تا انها را نشان دهد و کار تبلیغاتی کنند، جنس بسیجیان فرار از مقابل دوربین ها است.

نخستین گردهمایی روابط عمومی بسیج که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی و سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی» رییس سازمان بسیج مستضعفین، سخنرانی کردند.

همچنین سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام «محمدرضا تویسرکانی» نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج، حجت الاسلام «محمود دعایی» مدیر مسوول روزنامه اطلاعات و «حسین شریعتمداری» مدیر مسوول روزنامه کیهان حضور داشتند.

در این مراسم از مدیران رسانه های برتر در انعکاس رزمایش های بیت المقدس بسیج و همچنین خبرنگاران و عکاسان که از سوی داوران بهترین تیتر، بهترین خبر و بهترین عکس را تولید کردند.

کد خبر 270771

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha