سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۰
۰ نفر

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران‌ بزرگ از ساماندهی مجدد تعداد گشت‌های تهران خبرداد و گفت: گشت‌های ۱۱۰ تهران به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان تا مهرماه امسال به ۳برابر افزایش می‌یابد و برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان ساماندهی مجددی در گشت‌ها انجام شده است.

گشت پلیس

محسن خانچرلي همچنين از افزايش واحدهاي گشتي خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ريزي انجام شده قبل از مهر‌ماه تعداد گشت‌هاي تهران به 3برابر افزايش مي‌يابد تا بتوانيم امنيت شايسته‌اي را ايجاد كنيم. براي رفع خلأ در برخي از محلات يك واحد گشت به هر محله اختصاص مي‌يابد كه در طول شبانه‌روز در محلات گشتزني كنند.

وي از اجراي دقيق طرح امنيت محله محور در تهران خبر‌داد و افزود: طرح امنيت محله‌محور به‌طور مستمر توسط سركلانتري و كلانتري‌ها در سطح محلات در حال اجراست. كلانتري‌ها در اين طرح تمام معضلات، اتفاقات و... را در سطح محلات رصد مي‌كنند و برنامه‌ريزي جامعي براي عمليات در راستاي مبارزه با مواد‌مخدر، سرقت و مقابله با اراذل و اوباش دارند.

رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران از حضور مأموران و گشت‌هاي پليس در شب و در مناطق آلوده به جرم براي برخورد جدي با متخلفان خبر داد.

 

کد خبر 270738

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha