همشهری آنلاین: در پایان دومین روز از مسابقات مهدی خدابخشی، به مدال طلای ارزشمند وزن ۸۰- کیلوگرم دست یافت. همچنین بهنام اسبقی در وزن ۶۸- اولین مبارزه خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

M.Khodabakhshi

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، در پایان دومين روز مسابقات، مهدي خدابخشي در مرحله فینال "استیون لوپز" از آمریکا (قهرمان 5 دوره جهان و دارنده 2 مدال طلا و 1 مدال برنز المپیک) را پیش رو داشت که این تکواندوکار از حضور در این مبارزه کناره‌گیری کرد و بازنده اعلام شد و مدال طلای ارزشمند این وزن به خدابخشی رسید.

نماینده کشورمان با کسب این مدال طلا، 40 امتیاز را به سبد اندوخته‌های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

تكواندوكار شايسته كشورمان برای رسیدن به فینال، پيش از اين برابر "وون جانگ هون" از كره جنوبي (قهرمان نوجوانان جهان و قهرمان بزرگسالان آسيا)، "سباستين كريسميچ" از آرژانتين (قهرمان المپيك 2012 لندن و دارنده مدال برنز گرندپري چين) و "آنتون كاتكوف" (دارنده مدال برنز جهان) به ترتيب با نتايج 8 بر 0، 6 بر 1 و راند طلایی به برتری دست یافته و در مرحله نیمه نهایی "توران مایزرون" از فرانسه (دارنده مدال برنز گرندپري چین و نایب قهرمان اروپا) را 9 بر 1 شکست داده بود.

همچنين بهنام اسبقي، قهرمان جهان در سال 2013 و تنها نماينده كشورمان در وزن 68- كيلوگرم (وزن دوم المپيك)، پس از يك دور استراحت به مصاف "فيليپ گريس" از كرواسي رفت و توانست قهرمان جهان در سال 2007 و نايب قهرمان اروپا را با نتيجه 16 بر 4 از پيش رو بردارد.

اسبقي در مرحله دوم بايد با "ترنس جنيس" از آمريكا مبارزه كند. اين تكواندوكار آمريكايي مدال برنز المپيك 2012 لندن را در اختيار دارد.

 

کد خبر 270510

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha