همشهری آنلاین: مدیر خبر شبکه جهانی «پرس تی وی» از ضرب و شتم خبرنگار این شبکه در لندن خبر داد و گفت: بار دیگر شاهد تناقض آشکار رفتار مدعیان آزادی بیان را در کشور انگلیس هستیم.

پرس تی وی

به گزارش ايرنا،‌حمیدرضا عمادی اظهار داشت: جورج گالوی روز گذشته (خبرنگار پرس تی وی ) در حالی که با مردم غرب لندن ملاقات می کرد مورد حمله فردی قرار گرفت که شعارهای بر ضد فلسطینی ها و طرفداری رژیم صهیونیستی می داد.

عمادی خاطرنشان کرد: منابع بیمارستانی آسیب دیدگی جدی از ناحیه قفسه سینه و فک گالوی را تایید کرده اند.

وی گفت : جورج گالوی مجری شبکه جهانی پرس تی وی و نماینده مردم انگلستان در پارلمان این کشور معروف به موضع گیری های تند بر ضد رژیم صهیونیستی و سیاست های جنگ افروزانه آمریکا در خاورمیانه است.

وی گفت: گالوی به کرات در پارلمان انگلستان علیه سیاست های لندن و واشنگتن وهمچنین رژیم صهیونیستی سخنرانی کرده و مورد خشم گروه های تندرو ضد اسلامی و یا سرویس های امنیتی انگلیس قرار گرفته است.

مدیر خبر شبکه جهانی با بیان اینکه گفته می شود ضارب خبرنگار پرس تی وی، دستگیر شده است، اظهار کرد: شبکه پرس تی وی خواهان معرفی ضارب به افکار عمومی انگلیس است.

عمادی با طرح این پرسش که چرا پلیس انگلستان از فردی همچون گالوی حفاظت نکرده است، گفت : این حرکت تردیدها نسبت به تناقض رفتاری این کشور را بیشتر می کند.

جورج گالوی هر پنج شنبه به ساعت ایران از 12 تا 1 بامداد مجری برنامه پرطرفدار کامنت شبکه جهانی پرس تی وی است.

کد خبر 270410

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha