همشهری آنلاین: رییس مرکز مطالعات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: درخت تناور شهادت در راه خدا دربسیاری از سرزمین ها به برکت خون شهدا همچنان پابرجاست.

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار«احمد وحیدی» این مطلب را در دومین مراسم پاسداشت یاد و نام شهید «سید كاظم کاظمی» مسئول وقت اطلاعات سپاه و عضو شورای فرماندهی سپاه که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، عنوان کرد.

وی بااشاره به اینکه چراغ شهادت همچنان روشن و پر نور است گفت: امیدواریم بتوانیم دستاورد بزرگ شهدا که همان حس انقلاب و گسترش اسلام در نقاط مختلف جهان است به شایستگی انجام دهیم و در این راه به خیل عظیم شهدا بپیوندیم.

درادامه این مراسم پاسداشت «محمدحسن روزی طلب»، نویسنده جلد دوم زندگی نامه شهید سید ناصر کاظمی نیز در سخنان کوتاهی گفت: جلد دوم این کتاب در برگیرنده نحوه رفتار شهید کاظمی در دوران فعالیتش در واحد اطلاعات سپاه با دیگران است.

وی افزود:این کتاب شامل زندگینامه و مبارزات شهید کاظمی با گروهک‌های چپ مانندتوده‌ای‌ها، فعالیت در واحد اطلاعات سپاه در زمان حضورش در سیستان و بلوچستان است.

دراین برنامه همچنین به رسم یادبود از «سیدعلی نقی کاظمی» پدر شهید کاظمی، مادر و همسر شهید و سیده زهرا و سیده سارا فرزندان شهید کاظمی تجلیل و قدر دانی به عمل آمد.

کد خبر 270326

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha