پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم ابرقهرمانی ˝نگهبانان کهکشان˝ تولید شرکت‌های مارول و دیزنی کمتر از یک ماه پس از اکران مجموع فروش جهانی خود را از مرز ۵۰۰ میلیون دلار گذراند.

نگهبانان کهکشانها

 "نگهبانان کهکشان" (Guardians Of The Galaxy) در حالی روز سه‌شنبه به این موفقیت دست پیدا کرد که چند روز پیش عنوان پرفروش‌ترین فیلم اکران تابستان در بازار آمریکای شمالی را به خود اختصاص داد.

به گزارش هنر آنلاین؛این فیلم از اول اوت روی پرده سینماها رفت و تا سه‌شنبه 255.2 میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا و 243.3 میلیون دلار در سطح بین‌المللی فروخت. این در حالی است که "نگهبانان کهکشان" هنوز در چند بازار مهم مانند چین، ژاپن، آلمان و ایتالیا اکران نشده است.

"نگهبانان کهکشان" تا چند روز دیگر انیمیشن موفق "فیلم لگو" تولید شرکت برادران وارنر (257.7 میلیون دلار) و "کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی" دیگر فیلم شرکت مارول (259.8 میلیون دلار) را کنار می‌زند و پرفروش‌ترین فیلم بازار آمریکای شمالی از ابتدای سال 2014 تاکنون می‌شود.

از نظر فروش در بازار جهانی (مجموع فروش فیلم‌ها در آمریکای شمالی و بازار خارج آمریکای شمالی)، فیلم "ترانسفورمرها: عصر انقراض" (Transformers: Age of Extinction) تولید پارامونت با 1.065 میلیارد دلار فروش با اختلاف زیاد پیشتاز است. "نگهبانان کهکشان" پس از فیلم "گودزیلا" (508 میلیون دلار) در رده دهم قرار دارد.

"نگهبانان کهکشان" به کارگردانی جیمز گان یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های سال به لحاظ فروش در سینماها بود. تا پیش از آغاز اکران تابستان هیچ‌کس پیش‌بینی نکرد "نگهبانان کهکشان" بتواند در گیشه‌ها موفق باشد، اما فیلم در هفته اول اکران در آمریکای شمالی به فروش خیره‌کننده 94.3 میلیون دست پیدا کرد.

کریس پرات، زو سالدانا، دیو باتیستا، وین دیزل، برادلی کوپر، بنیسیو دل تورو، گلن کلوز، جان سی. رایلی در "نگهبانان کهکشان" نقش یک گروه عجیب و غریب و نامتناسب را بازی می‌کنند.

در سوی دیگر جهان، یک خلبان از‌خودراضی اهل زمین با گروهی بی‌شباهت با هم شامل گامورا آدمکش بیگانه، دراکس ویرانگر که یک جنگجوست، گروت مخلوقی درخت‌مانند و راکت راکون جونده سرسخت همراه می‌شود و در حالی که نیمی از دنیا در تعقیب آن‌ها هستند با در اختیار داشتن یک شی پرقدرت می‌گریزند.

"نگهبانان کهکشان" با بودجه‌ای حدود 170 میلیون دلار ساخته شد. مارول و دیزنی پیش از این اعلام کردند دنباله فیلم 28 ژوئیه 2017 روی پرده می‌رود و گان بار دیگر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند.

کد خبر 270236

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha