همشهری آنلاین: به مناسبت دهم شهریور ماه سالرزو تشکیل قرارگاه پدافند هوایی صبح امروز مراسم اعزام تیم دوچرخه سواری قرارگاه به تور حرم تا حرم با حضور سردار بختیاری معاون هماهنگ کننده قرارگاه برگزار شد.

رکاب‌زنی

سرهنگ دوم صانعی مدیر تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی در این باره گفت: این تیم متشکل از 16 نفر دوچرخه سوار حرفه ای از کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه پدافند هوایی می باشد که مسیر حرم حضرت امام خمینی (ره) تا حرم امام رضا(ع) را در طول 5 روز و هر روز به مسافت 200 تا 220 کیلومتر رکاب خواهند زد.

سردار بختیاری معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی در مراسم اعزام این تیم دوچرخه سواری با تبریک به مناست ولادت حضرت معصومه (س) و فرا رسیدن سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی ضمن تشکر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان

اظهار داشت: اعزام تیم دوچرخه سواری به تور حرم تا حرم کار ارزشمندی است که برای دومین سال متوالی انجام می شود.

وی ادامه داد: این برنامه به سه منظور برگزار می شود : اول توسعه ورزش همگانی در بین جامعه و خصوصا کارکنان قرارگاه، دوم آمادگی جسمانی و سلامت کارکنان و سوم جنبه معنوی برنامه است که از حرم حضرت امام خمینی (ره) شروع شده و به حرم حضرت امام رضا(ع) ختم می شود.

شایان ذکر است این تیم دوچرخه سواری روز دهم شهریور ماه وارد شهر مشهد مقدس می‌شود و برنامه اختتامیه در شهر مشهد مقدس با حضور فرماندهان و مسئولین برگزار خواهد شد.

منبع: روابط عمومي قرارگاه پدافند هوايي

کد خبر 270198

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha