چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شبکه اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو اینستاگرام اپلیکیشن جدیدی را به منظور تصویربرداری با کیفیت در حین حرکت در اختیار کاربرانش قرار داده‌است.

براساس گزارش BBC، اين شبكه اجتماعي مي‌گويد اپليكيشن جديد Hyperlapse مي‌تواند درحالي كه كاربر در حركت است با استفاده از تكنولوژي تثبيت‌كننده تصاوير ويديويي را با كيفيت بالا به ثبت برساند. اين اپليكيشن مي‌تواند با تصويربرداري با تكنيك زمان‌گريز، چهره‌اي سينمايي به فيلم‌هايي بدهد كه با كمك موبايل ثبت شده‌اند. در اين تكنيك تناوب فريم‌هاي فيلم بسيار كمتر از تناوب نمايش آن خواهد بود و به اين شكل زماني كه فيلم پخش مي‌شود به نظر مي‌آيد زمان بيشتري درحال گذشتن است، نمونه اين تصويربرداري را مي‌توان در فيلم‌هايي كه از رشد گياهان گرفته شده مشاهده كرد.

كاربران مي‌توانند فيلمي را تصويربرداري كنند و سپس سرعت پخش فيلم را از يك برابر تا 12 برابر سريع‌تر انتخاب كنند و با انتخاب علامت تاييد سبز‌رنگ اين تنظيم را براي دوربين ذخيره كند. سپس كاربر مي‌تواند ويديوي خود را با كمك فيلتر‌هاي مشهور اينستاگرام ويرايش كرده و منتشر كند.

اين اپليكيشن درحال حاضر تنها براي سيستم عامل iOS قابل استفاده است. اينستاگرام ماه گذشته نيز اپليكيشني به نام Bolt را در اختيار كاربرانش قرار داد، اپليكيشني كه به كاربران امكان مي‌داد تصاويري را روي شبكه بگذارند كه پس از نمايش داده شدن پاك مي‌شوند.

کد خبر 270176

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha