دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

کارگر افغانی که به‌دلیل اختلاف مالی همکارش را با لگد به قتل رسانده بود نمی‌دانست سرقت گوشی تلفن همراه مقتول باعث دستگیری‌اش می‌شود.

چند شب پيش به مأموران تجسس كلانتري103 گاندي خبر رسيد درگيري 2كارگر ساختماني در بلوار آفريقا به مرگ يكي از آنها منجر شده است. اين درگيري ظهر آن روز رخ داده و يكي از آنها به نام بصير به‌دليل لگدي كه از همكارش ضيا خورده بود به‌شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شده بود اما ساعتي بعد به‌دليل پارگي طحال جان خود را از دست داد. به‌دنبال اين حادثه مأموران تجسس كلانتري براي دستگيري متهم به قتل به تكاپو افتادند. شواهد نشان مي‌داد ضيا بعد از اين حادثه گريخته و تلفن همراه مقتول را نيز با خود برده است. اين موضوع مي‌توانست سرنخ خوبي براي به دام انداختن متهم باشد.

به اين ترتيب درحالي‌كه يك روز از اين درگيري مرگبار مي‌گذشت مأموران با رديابي متهم توانستند او را در ساختماني در حال ساخت در بلوار آفريقا دستگير كنند. ضيا در جريان بازجويي‌هاي اوليه قتل همكارش را انكار مي‌كرد اما با ادامه يافتن بازجويي‌ها سرانجام كشتن بصير را برعهده گرفت و انگيزه‌اش را از ارتكاب قتل اختلاف مالي و رقابت كاري اعلام كرد. او گفت: هردو نفر ما كارگر ساختماني بوديم. يك روز قبل از حادثه فهميدم بصير در ساختمان‌شان از همان طرحي كه من در محل كارم استفاده كرده بودم استفاده كرده است.

او در حقيقت طرح من را دزديده بود. به همين دليل سراغش رفتم تا با او صحبت كنم اما با يكديگر درگير شديم. بعد از آنكه چند مشت و لگد بين ما رد و بدل شد من يك لگد محكم به شكمش زدم و او روي زمين افتاد. من هم گوشي تلفن همراهش را برداشتم و فرار كردم. فكر نمي‌كردم اتفاق بدي براي او افتاده باشد اما چند ساعت بعد يك نفر با من تماس گرفت و گفت طحال بصير پاره و او فوت شده است. من قصدي براي به قتل رساندن همكارم نداشتم و اين ماجرا فقط يك حادثه بود.سرگرد عبدالوهاب حسنوند، رئيس‌كلانتري103 گاندي در اين‌باره به همشهري گفت:‌ به‌دنبال بازجويي‌هاي اوليه، متهم به دستور بازپرس دادسراي جنايي در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

کد خبر 269992

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha