یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

۲ جوان که در ۲ پرونده جداگانه ۵ نفر را به قتل رسانده بودند سحرگاه یکشنبه ۲ شهریور در ساری و برازجان به دار مجازات آویخته شدند.

سهیل، جوانی که به اتهام قتل برادر، پسرعمو و همسرش اعدام شد.

اولين اعدامي كه سهيل نام داشت روز 28فروردين‌ماه سال گذشته در بازار ميوه ساري بر سر فروش ميوه با برادرش درگير شد و او را با ضربات چاقو به قتل رساند. هنوز چند دقيقه از اين جنايت نگذشته بود كه پسرعموي سهيل به نام مجتبي وارد ماجرا شد. وقتي او علت اين درگيري را جويا شد سهيل به او نيز حمله كرد و باز هم چاقو كشيد. پسر جوان ديوانه‌وار چند ضربه چاقو به پسرعمويش زد تا دومين جنايت در ظرف چند دقيقه اتفاق بيفتد. او بعد از قتل پسرعمويش به مكان نامعلومي گريخت.

به‌دنبال وقوع اين دو جنايت در بازار ميوه سهيل دستگيرشد و در جريان تحقيقات اتهامش را پذيرفت. درحالي‌كه اين پرونده در نوبت رسيدگي قرار داشت سهيل از مسئولان زندان درخواست كرد تا با همسرش ملاقات كند. به اين ترتيب همسر سهيل كه تصور مي‌كرد شوهرش از گذشته‌اش پشيمان است روز 24آذرماه براي ملاقات با او به زندان رفت اما جوان زنداني در يك لحظه در وقت ملاقات شرعي به سوي همسرش حمله كرد و او را نيز در اتاق ملاقات زندان به قتل رساند تا سومين اتهام قتل در پرونده‌اش ثبت شود.

در چنين شرايطي سهيل به اتهام 3فقره قتل عمدي در دادگاه كيفري استان مازندران محاكمه و به 3مرتبه قصاص در ملأعام محكوم شد. با تأييد اين رأي سحرگاه يكشنبه 2 شهريور جوان اعدامي در منطقه امامزاده يحيي ساري پاي چوبه‌دار رفت و در مقابل ديدگان اهالي شهر به دار مجازات آويخته شد.

اما دومين محكوم به اعدام، صبح ديروز در برازجان مجازات شد. او كه محمدعلي نام داشت به‌عنوان راننده زنان را سوار خودرواش مي‌كرد و در ادامه با تهديد زيورآلات آنها را سرقت مي‌كرد. اين مرد در جريان سرقت‌هايش 2نفر از طعمه‌هايش را به قتل رساند و چند نفر را نيز مورد آزار و اذيت قرار داد. از آنجا كه دادستان اقدام او را از مصاديق محاربه تلقي كرده بود پرونده اتهامي‌اش به دادگاه انقلاب برازجان فرستاده شد و دادگاه او را مفسدفي‌الارض دانست و به اعدام محكوم كرد و به اين ترتيب اين مرد سحرگاه ديروز در يكي از خيابان‌هاي برازجان در حضور مردم شهر اعدام شد تا پرونده زندگي‌اش براي هميشه بسته شود.

کد خبر 269890

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha