۳ روز بعد از ماجرای کشف تونل مخفی در حوالی خیابان فاطمی که در آن مقادیر زیادی مهمات جنگ جهانی دوم انبار شده بود ساکنان این منطقه همچنان سرگردان هستند و از بلاتکلیفی گلایه دارند.

حوادث مهمات  جنگ دوم

ظهر پنجشنبه كارگر ساختماني كه در يكي از كوچه‌هاي خيابان شهيد فكوري در حوالي خيابان فاطمي مشغول حفر چاه بود ناگهان با يك تونل زيرزميني روبه‌رو شد كه در آن مقدار زيادي مهمات جنگي انبار شده بود. او خيلي زود پليس را در جريان گذاشت و در ادامه مأموران ويژه خنثي‌سازي‌ بمب در آنجا حاضر شدند و تلاش‌ها براي كشف اسرار اين تونل مخفي و خارج كردن مهمات جنگي از آن آغاز شد.

بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد قدمت اين تونل و مهمات داخل آن به 79سال قبل مي‌رسد. از آنجا كه ممكن بود خطري ساكنان منطقه را تهديد كند پليس از مردم خواست خانه هاي‌شان را تخليه كنند. به اين ترتيب ساكنان كوچه ديدار همراه با وسايل ضروري خانه‌هاي‌شان را ترك كردند. هرچند پليس به آنها وعده داده بود با خارج كردن مهمات جنگي از تونل آنها مي‌توانند به خانه هاي‌شان برگردند اما با گذشت 3روز از اين ماجراي عجيب ساكنان اين منطقه همچنان سرگردان هستند.

يكي از آنان در اين‌باره به همشهري گفت: از ظهر پنجشنبه ما و همسايه‌ها بلاتكليف هستيم. مأموران به ما گفتند خانه‌تان را تخليه كنيد و قرار شد خيلي زود كار تجسس داخل تونل تمام شود و ما به خانه‌هاي مان برگرديم اما هنوز كار آنها ادامه دارد و ما بلاتكليف هستيم. اين مرد ادامه داد: ما در ساختمان مان 5خانوار هستيم. بعضي‌ها مجبور شدند به خانه اقوام‌شان بروند اما بعضي‌ها كه كسي را نداشتند هنوز سرگردان و بلاتكليف هستند. مثلا يكي از همسايه‌ها چون جايي را نداشت به مشهد سفر كرد اما معلوم نيست چه زماني مي‌تواند برگردد. اين شرايط زندگي عادي ما را مختل كرده است و مأموران اجازه نمي‌دهند به خانه‌هاي مان برگرديم.

کد خبر 269719

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha