همشهری آنتلاین: فراخوان دومین دوره جایزه ادبی ـ علمی شاعر، محقق، مترجم و قرآن‌پژوه برجسته معاصر، زنده‌یاد طاهره صفارزاده با عنوان «بانوی برگزیده فرهنگ» از سوی دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری اعلام شد.

به گزارش ایکنا، دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، فراخوان دومین دوره جایزه ادبی - علمی شاعر، محقق، مترجم و قرآن‌پژوه برجسته معاصر زنده‌یاد طاهره صفارزاده را با رویکرد انتخاب، معرفی و تقدیر از «بانوی برگزیده فرهنگ» منتشر كرد.

در این دوره علاوه بر بخش معرفی بانوی برگزیده، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با در نظر گرفتن مقررات جشنواره در سه محور شعر، مقاله و پژوهش و پایان‌نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در مراسم اختتامیه از برگزیدگان هر رشته علاوه بر اهدای تندیس و لوح تقدیر، قدردانی خواهد شد. همچنین از شرایط آثار ارائه شده این است که آثار ارسال شده به این کنگره نباید پیش از این در کنگره دیگری برگزیده شده باشند. همچنین آثار ارسال شده به دبیرخانه کنگره در هر رشته محدودیتی ندارند.

مؤلفه‌های ساختاری و ادبی آثار صفارزاده، صفارزاده و شعر نو مذهبی، صفارزاده و قرآن‌پژوهی، صفارزاده و نواندیشی دینی، صفارزاده و نظریه‌پردازی ادبی، صفارزاده و علمی‌سازی ترجمه و صفارزاده، مقاومت و بیدارگری از جمله محورهای ارائه آثار است.

آخرین مهلت ارسال آثار، 15 مهر ماه 1393 و زمان برگزاری کنگره، یکشنبه 4 آبان‌ ماه 1393 است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه به آدرس تهران، تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر آفرینش‌های ادبی، دومین دوره جایزه ادبی - علمی زنده‌یاد طاهره صفارزاده ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88893529 تماس بگیرند.

همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند اثر خود را به شماره فکس 88895543 بفرستند یا آن را به نشانی اینترنتی taninebidari@gmail.com ارسال کنند.

کد خبر 269702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha