شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: بزرگداشت گئو ویدن گرن و بررسی کتاب «پژوهشی در خرقه‌ی درویشان و دلق صوفیان» روز سه‌شنبه چهارم شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌‌شود.نصرالله پورجوادی،فضل‌الله پاکزاد و بهار مختاریان درباره‌ی مقام علمی و آثار او سخن می‌گویند.

کتاب گرن

به گزارش همشهری‌آنلاین روابط عمومی شهر کتاب این نشست به بهانه انتشار برگردان فارسی کتاب «پژوهشی در خرقه‌ی درویشان و دلق صوفیان» نوشته‌ی گئو ویدن گرن است که توسط بهار مختاریان به فارسی ترجمه و به همت نشر آگه منتشر شده است.

قرار است که مرکز فرهنگی و بین‌المللی شهر کتاب با همکاری مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوئد و دانشگاه‌های استکهلم، اوپسالا و لوند برنامه‌های مختلفی را در ایران و سوئد در معرفی فرهنگ ایران و اسلام و فرهنگ سوئد برگزار نمایند.

در آینده‌ای نزدیک نیز بزرگداشت اریک هرملین، ایران‌شناس برجسته‌ی سوئدی، با حضور پژوهشگران و ایران‌شناسان سوئدی در شهر کتاب و دانشگاه لوند برگزار می‌شوند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند ساعت شروع مراسم(16 و 30 دقیقه) به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 269651

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha