همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در گلزار شهدای اردبیل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

شهیدی

به گزارش ایسنا، در این مراسم که مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از کارکنان اداره این کل و سایر دستگاه‌های ذیربط استان نیز حضور داشتند، حاضران با نثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهیدان، بار دیگر با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق بستند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این مراسم با جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت‌وگو کرد و ضمن در جریان قرار گرفتن مشکلات و خواسته‌هایشان، آنها را مورد تکریم قرار داد.

حجت‌الاسلام شهیدی در سفر خود به استان اردبیل همچنین از جانبازان بستری در بیمارستان ایثار شهید پاریاب این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی ضمن دلجویی از جانبازان بستری شده در این بیمارستان، از نزدیک در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت.

بیمارستان تخصصی روانپزشکی ایثارشهید پاریاب اردبیل در سال 1375 در سایه تلاش‌های مجدانه شهید پاریاب (از جانبازان استان اردبیل که به فیض شهادت نائل شد ) و حمایت‌های مستمر امام جمعه فقید استان ( مرحوم آیت‌الله مروج ) در مساحتی بالغ بر هشت هکتار در یکی از زیباترین مناطق شهر اردبیل (مشرف به دریاچه شورابیل) تأسیس شد و در حال حاضر، 70 بیمار اعصاب و روان از سراسر کشور در آن بستری هستند.

کد خبر 269561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha