کی روش که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در ۳ سال گذشته و خصوصا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برعهده داشت، با مسئولان فدراسیون ایران برای ادامه همکاری‌ به عنوان سرمربی تیم ملی تا پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به توافق رسید. قرارداد طرفین دوم شهریور به صورت رسمی امضا می‌شود.

carlos

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که چهارشنبه شب و برای انجام مذاکرات نهایی به ایران سفر کرده است، از ساعت 11 صبح امروز پنجشنبه در نشستی با مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال شرکت کرد تا بر سر بندهایی از قرارداد جدیدش با فدراسیون فوتبال به بحث و تبادل نظر بپردازد که این جلسه تا ساعت 16 به طول انجامید.

در این نشست که علی کفاشیان رئیس، مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان به عنوان دبیر کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در آن حضور داشتند، طرفین به توافق نهایی دست یافتند تا این مربی پرتغالی همچنان هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشته باشد که این قرارداد به صورت رسمی روز یکشنبه امضا می شود.

طبق تفاهم صورت گرفته قرار است کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را تا پایان جام جهانی 2018 روسیه برعهده داشته باشد. البته آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور موفقیت آمیز در جام ملت‌های 2015 استرالیا، نخستین اقدام و برنامه مهم این مربی پرتغالی در همکاری جدیدش با فدراسیون فوتبال است.

کارلوس کی‌روش مدتی بعد از جام ملت‌های 2011 قطر به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد، در این مدت توانست به همراه تیم ملی ایران جواز حضور در جام جهانی 2014 برزیل و جام ملت‌های آسیا - 2015 استرالیا را بدست آورد. تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل هم یک تساوی برابر نیجریه و 2 باخت مقابل آرژانتین و بوسنی را تجربه کرد و نتوانست از گروهش صعود کند.

کارلوس کی‌روش پس از نشست امروز پنجشنبه 30 مرداد با مسئولان فدراسیون ،تمدید قراردادش در روز یکشنبه را تایید کرد.

کد خبر 269523

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha