چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی ایران گفت: به خودم می‌بالم و افتخار می‌کنم برای خدمت هواداران فوتبال ایران اینجا آمده‌ام اما در عین حال نه من و نه علی کفاشیان وقتی برای تلف کردن نداریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارلوس کی‌روش هنگام ورودش به فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا در واکنش به سوال ایسنا مبنی بر اینکه زودتر از اینها منتظرتان بودیم خندید و اظهار کرد: مهمترین مسئله این است که من الان اینجا هستم و به دعوت رییس فدراسیون فوتبال به ایران آمدم.

او در پاسخ به اینکه آیا قرار است در جلسه فردا (30 مرداد) با کفاشیان مذاکره کند یا قرارداد امضا کند گفت: جلسه فردا از سوی رییس فدراسیون فوتبال هماهنگ شده است. امیدوارم و این امید شخصی من است که مسائل فی مابین که میان ما باقی مانده حل شود و من دقیقا به همین دلیل اینجا هستم. ما نیامده‌ایم که وقت همدیگر را تلف کنیم. وقت من و وقت رییس فدراسیون هر دو ارزشمند است. ما می‌خواهیم درباره مسائل مهمی که درباره فوتبال ایران است صحبت و توافق کنیم.

او افزود: همانطور که قبلاً گفته‌ام اعتقاد دارم که ما زمان زیاد با ارزشی را از دست داده‌ایم. تا جام ملت‌های آسیا فرصت کمی باقی مانده است. هم من و هم شما در جریان اردوها و برنامه‌های حریفانمان قرار گرفته‌ایم. امارات و قطر و بحرین برنامه‌های مدونی دارند و به همین خاطر باید هر چه سریعتر به یک تصمیم واحد برسیم. در این راستا مهمترین مسئله منافع ایران است.

کارلوس کی‌روش با تاکید بر اینکه افتخار می‌کند در ایران حضور دارد گفت: باز هم تکرار می‌کنم که من با افتخار اینجا هستم. من به خودم می‌بالم در خدمت هواداران فوتبال ایران باشم، برای همین مطمئنم هر چقدر میان من و شخص کفاشیان تفاوت نظر و سوءتفاهم باشد آن را حل می‌کنیم. تکرار می‌کنم هر آنچه میان من و شخص کفاشیان باشد.

او افزود: این را هم باید بگویم هیچ کسی بهتر از فدراسیون به منافع ملی ایران در این زمینه اشراف ندارد و به فکر آن نیست، به همین ترتیب از دعوتی که از من داشته‌اند تشکر می‌کنم.

کد خبر 269509

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha