چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۰
۰ نفر

چند ساعت پس از آنکه رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از پایان اجرای نمایش «شبی در کهکشان‌ها» با ۱۰۳هزار مخاطب و ۱۳۰هزار علاقه‌مند در صف تماشا خبر داد، مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران به میدان آمدند و آمادگی خود را برای ادامه این ویژه‌برنامه به‌دلیل استقبال فوق‌العاده مردم، مدیران ارشد سیاسی و فرهنگی و ستاره‌ها خبر دادند.

نمایش شبی در کهکشان


به گزارش همشهري، امير سرتيپ ابراهيم گلفام، رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس ارتش درباره ادامه اجراي شبي در كهكشان‌ها گفت: برنامه ما براي يك‌ماه طراحي شده بود كه يك روز هم بيش از زمان مقرر به اجرا درآمد. با استقبال گسترده مردم و با توجه به 130هزار نفري كه در فهرست انتظار تماشا هستند، براي ادامه برنامه تلاش مي‌كنيم و مقرر شد گروه توليد شبي در كهكشان‌ها پس از 2هفته استراحت، از اواسط شهريور كار را ادامه بدهند.

وزير نيروي دولت يازدهم هم ازجمله چهره‌هايي بود كه در روزهاي اخير به تماشاي اين نمايش نشست. حميد چيت‌چيان شبي در كهكشان‌ها را كاري ماندگار و اثرگذار دانست و با اشاره به استقبال پرشور مردم از اين نمايش، افزود: به‌نظرم شبي در كهكشان‌ها از جنس كارهاي تكراري نيست بلكه كار هنري بسيار ارزشمند و اثرگذاري است و نسل امروز ما نيازمند چنين يادآوري‌هايي است. اين نمايش يك يادآوري عظيم تاريخي درباره رهبران بزرگ الهي است و نسل جوان بايد آن را ببيند. حميد چيت‌چيان ضمن تمجيد از ورود سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران به برگزاري چنين نمايش عظيمي، تصريح كرد: به عقيده من سازمان با اين كار نشان داد كه به عمق مسئوليت‌هاي مدني و انقلابي خودش توجه دارد. من از همه آنها كه در اين كار پرزحمت حضور داشتند، تشكر مي‌كنم؛ از بهزاد بهزادپور كارگردان تا آقاي شهاب مرادي كه روحاني خوشفكر و خلاقي هستند و اين كار را مديريت كردند و بحمدالله اين كارشان هم مانند ديگر كارها بسيار ارزشمند و اثرگذار است.

کد خبر 269411

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha