همشهری آنلاین: فرمانده پلیس‌راه استان زنجان از مسافران خواست زمان سفر خود را مدیریت کنند تا با ترافیک سنگین در جاده‌ها مواجه نشوند.

road

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهارکرد: در روزهای گذشته با آغاز دور جدید از سفرهای تابستانی، شاهد حجم بالای ترافیک در سطح جاده‌های استان بودیم که انتظار داریم این روند تا چند روز آینده همچنان ادامه داشته باشد.

وی تصریح‌کرد: مسافران برای اینکه در ترافیک گرفتار نشده و بتوانند با آرامش خاطر سفر کنند بهتر است با مدیریت به ادامه سفر خود پرداخته و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در ساعات خلوت اقدام به بازگشت یا ادامه مسیر دهند.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه پلیس‌راه استان با تمام توان در حال ارایه خدمات به مسافران است، افزود: امروز حجم ترافیک جاده‌های استان کم است، اما انتظار داریم از چند ساعت آینده بر حجم ترددها افزوده شود.

فرمانده پلیس‌راه استان زنجان در ادامه به بروز دو فقره تصادف منجر به فوت در دو روز گذشته اشاره کرد و گفت: هر دو این تصادفات در محورهای مواصلاتی شهرستان خدابنده به وقوع پیوست که در یک مورد راننده موتورسیکلت و در تصادف دیگر یک کودک 10 ساله به علت نبستن کمربند، جان خود را از دست داد.

کد خبر 267306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha