همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه خون فوتبالیست‌ها از دیگر جوانان ایران رنگین‌تر نیست و آنها نیز باید به خدمت سربازی بروند، گفت: آقای تاج خیلی زحمت کشیدید که روز قبل از آغاز لیگ اسامی مشمولان را اعلام کرده‌اید!

daee

به گزارش ایرنا، علی دایی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران، اظهار کرد: حسین ماهینی که هم اکنون در پرسپولیس است و به دلیل مشکلات کارت پایان خدمت نمی‌تواند در تیم بازی کند، کارت خود را در استقلال اهواز دریافت کرده، اما تاوانش را ما باید بدهیم.

وی افزود: مهدی تاج و دوستانش در سازمان لیگ دو هفته یا در نهایت یک هفته قبل از مسابقات نمی‌توانستند اسامی نفراتی که کارت آنان ایراد دارد را اعلام کنند؟

سرمربی پرسپولیس اذعان کرد: ما چند ماه جناح راست خود را براساس حضور حسین ماهینی طراحی کرده بودیم ولی حالا او نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

علی دایی در مورد دیدار تیمش با نفت تهران گفت: از تیم شناختی نداریم ولی برای علیرضا منصوریان سرمربی این تیم و دوست خوبم جز دیدار فردا شب، آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به اینکه دیدارهای نخست همواره سخت است، گفت: هواداران می‌خواهند تا پرسپولیس با قدرت لیگ را آغاز کند و ما نیز به دنبال همین مساله هستیم. با اردوهای مناسبی که برگزار کردیم، می خواهیم از ابتدا توان خود را نشان دهیم.

وی در مورد خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال گفت: تعریف کردن کار چندان خوبی نیست. علی کریمی زحمت زیادی برای تیم ملی و پرسپولیس متحمل شد و از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران است و برایش در دنیای مربیگری آرزوی موفقیت می‌‌کنم.

دایی ادامه داد: البته نوع خداحافظی وی به گونه‌ای بود که هجمه های را علیه پرسپولیس وارد کرد که این اقدامات پسندیده نخواهد بود. نباید برای منافع شخصی این صحبت‌ها مطرح شود.

وی در مورد صحبتش نکردنش در باره جدایی بازیکنان نامدار پرسپولیس، تاکید کرد: می‌خواستم تیم در آرامش باشد و به همین دلیل حرفی نزدم. سیدجلال حسینی به من قول داد که در تیم می‌ماند، اما رفت و از او ناراحت هستم.

سرمریی پرسپولیس با اشاره به اینکه مهرداد پولادی جواب تماس او را نداده است، افزود: محمدرضا خلعتبری نیز پیشنهاد بسیار بهتری داشت و از جمع ما جدا شد. در هر صورت برای این نفرات آروزی موفقیت می‌کنم چراکه حق داشتند پول بیشتری دریافت کنند.

وی ادامه داد: ما بر اساس سقف بودجه 18 میلیاردی تیم را تکمیل کرده و قانون را دور نزده‌ایم. می‌دانم مردم نگران هستند، اما امسال تیمی خواهیم داشت که نفرات جوان در آن جولان خواهند داد و موفقیت را رقم می زنند.

دایی در مورد جذب مدافع کاستاریکایی عنوان کرد: این مدافع را نیاز داریم و مقدمات حضورش فراهم است و امیدوارم هفته آینده وارد تهران شود.

وی در باره رقم قرارداد 2 میلیاردی خود با پرسپولیس گفت: رقم قراردادم واقعی است و مثل خیلی از همکارانم نبوده‌ام که رقم غیر واقعی را منتشر کنم. با این حال من 2 میلیارد خواهم گرفت درحالی که مانوئل ژوزه 10 میلیارد و مصطفی دنیزلی چندین میلیارد خرج روی دست پرسپولیس گذاشتند.

وی همچنین تاکید کرد که پیشنهاد بسیار بهتری از باشگاه‌های جمهوری آذربایجان داشته است.

دایی در مورد انتشار قرارداد 2 فصل قبلش با راه آهن از سوی مسوولان این باشگاه گفت: آن زمان قراردادها اعلام نمی‌شد و به این دلیل از مسوولان راه آهن شکایت خواهم کرد.

دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران از هفته نخست چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 19 و 40 دقیقه فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 267293

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha