چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که پس از پایان همکاری‌اش با تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های ۲۰۱۱ قطر، در سال‌های اخیر هدایت تیم شیمیزو اس پالس ژاپن را برعهده داشت، به خاطر کسب نتایج ضعیف از این تیم کنار گذاشته شد.

ghotbi

به گزارش خبرنگار مهر، افشین قطبی که در جام ملت های 2011 آسیا هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت و بعد از آن به فوتبال ژاپن رفت، پس از حدود سه سال حضور در تیم شیمیزو اس پالس به خاطر آنچه نتایج ضعیف عنوان شده است از کار برکنار شد.

قطبی در سه سال مدت حضورش در شیمیزو نتوانست عنوان قابل توجهی را کسب کند. رتبه دهم در سال 2011 و دو رتبه نهمی در سال های 2012 و 2013 عناوینی بود که او با این تیم ژاپنی در جی لیگ کسب کرد.

قطبی سابقه هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در دو مقطع را هم در کارنامه دارد که در دوره نخست حضورش عنوان قهرمانی را با این تیم کسب کرد.

مسئولان این باشگاه ژاپنی پس از برکناری افشین قطبی از هدایت این تیم، کاتسومی اوینوکی 49 ساله را جانشین وی کردند. قطبی سال 2011 جانشین کینتا هاسه گاوا شده بود. سرمربی جدید تیم فوتبال شیمیزو اس پالس از بازیکنان باسابقه این تیم بوده که 252 بار بین سال های 1992 تا 2002 برای این تیم به میدان رفته است.

تیم فوتبال شیمیزو در پایان هفته هفدهم رقابت های لیگ ژاپن با کسب 21 امتیاز در رده دوازدهم جدول هجده تیمی قرار دارد. این تیم در این بازیها صاحب 6 پیروزی ، 3 تساوی و 8 شکست شده است. همچنین 21 گل زده و 24 گل خورده در کارنامه افشین قطبی با این تیم دیده می شود.

 

کد خبر 267259

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha