همشهری آنلاین: گروه تروریستی داعش روز دوشنبه به خانواده های شهر موصل تا پایان تعطیلات عید سعید فطر مهلت داد همه دختران مجرد خود را برای عمل شنیع به اصطلاح جهاد نکاح به این گروه تحویل دهند.

داعش

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه خبری المسله، گروه داعش از طریق مساجد شهر موصل که تحت فرمان رئیس این گروه تروریستی قرار دارند، به اهالی شهر موصل هشدار داد فقط تا پایان تعطیلات عید سعید فطر مهلت دارند دختران مجرد خود را برای جهاد نکاح جمعی به عناصر این گروه تحویل دهند.

لمی اسعد از ساکنان شهر موصل به رادیو صدای روسیا گفت: گروه داعش از طریق بلندگوهای مساجد شهر موصل به اهالی شهر موصل اعلام کرد فقط تا پایان عید سعید فطر فرصت دارند دختران خود را تحویل دهند و هر کس از دستور این گروه سرپیچی و از تحویل دختران مجرد خود را به عناصر این گروه برای انجام جهاد نکاح پرهیز کند به شدت مجازات خواهد شد.

گروه داعش در روزهای نخست تسلط خود بر شهر موصل در شمال عراق اهالی شهر موصل را وادار کرده بود در ازای دریافت 800 دلار دختران خود را برای تکمیل ستاد جهاد نکاح تحویل این گروه بدهند.

  • 65 تروریست در استان صلاح الدین بغداد کشته شدند

یک منبع امنیتی عراق امروز اعلام کرد: 40 تروریست در حمله موشکی بالگردهای ارتش به محل تجمع نیروهای داعش در نزدیکی شهر«ضلوعیه» کشته شدند.

این منبع افزود : در «صینیه» استان صلاح الدین نیز نیروی هوایی عراق موفق شد با حمله به یکی از تجمعات تروریست ها در نزدیکی پایگاه نظامی این منطقه 25 تروریست را کشته و23 نفر دیگر از آنها را زخمی کند.

خبرها از« انبار» در غرب عراق نیز حاکی است نیروهای عشایر وارتش 3 تروریست دارای هویت خارجی را به قتل رساندند.

کد خبر 267209

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha